kan ik ook eerder testen ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiimberleeyy, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus en over 2 dagen kan ik testen geeft de cyclus banner aan op deze website, maar zou ik ook vandaag al kunnen testen of echt pas over 2 dagen ? als ik nu zou testen kan ik dan al een positieve test verwachten of een negatieve test ?

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    dat verschilt per persoon. De een heeft 4 dagen voor NOD al een knaltest en de ander pas 2 weken na NOD. Hoeveelste ronde zit je in? En hoe regelmatig is je cyclus? Anticonceptie gebruikt? Heb je klachtjes? Veel dingen waar ik het van af zou laten hangen.
    Als ik jou was zou ik sowieso vandaag niet testen, omdat het het beste met ochtendurine kan. Als je wel vandaag test en hij is positief kan er ook nog zoveel mis gaan.. Ik zou persoonlijk nog een paar dagen wachten. Succes!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    dat ligt eraan. weet je wanneer je je ei hebt gehad? in principe word gezegd tsten op de dag dat je ongi moet worden. sommige testen kunnen echter al 4 dagen voor nod gebruikt worden maar dan heb je kans op tuurstreepjes of vals negatief. je zou het dus kunnen proberen maar je kan dus of een test krijgen die knalt of een test waaraan je twijfelt iets te zien ja of nee of een vals negatief of gewoon een echte negatief.

lastig he ;)

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb in maart dit jaar een mk gehad en daarna zijn we gewoon verder gaan proberen, dus dit zou nu ronde 5 zijn.
    mijn cyclus is 30 dagen en heb nu al vanaf maart een normale cylcus van 30 dagen.

5. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb in maart dit jaar een mk gehad en daarna zijn we gewoon verder gaan proberen, dus dit zou nu ronde 5 zijn.
    mijn cyclus is 30 dagen en heb nu al vanaf maart een normale cylcus van 30 dagen.
    ik heb nu bijna 9 maand geen anticonceptie meer gebruikt.
    en ik heb wel wat klachtjes wat duid op zwangerschap maar kan ook een beginnende menstruatie zijn natuurlijk mijn klachtjes zijn onderanderen: zere/gevoelige tepels/borsten, af en toe misselijk, vaker plassen dan anders, sterke reukgeur, elke ochtend eet ik een broodje hagelslag dat vindt ik nu niet meer lekker en heb een harde (boven) buik.
    bedankt voor jullie reacties, ik zal nog even wachten met testen en test 20 aug wel of anders een week later dan is de test zeker wel positief of negatief..

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    meid ik hoop voor je dat ie positief zal zijn! Ik zou inderdaad wachten tot de 20e of volgende week. Al zou ik dat erg knap vinden, ik zou zelf de 20e doen. Bij uitblijven ongi en nega test, volgende week dan nog maar een keer..haha. Nogmaals succes!!

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    dankje, ik hoop ook dat hij positief zal zijn, maar ik vrees van niet elke maand als ik test zijn ze negatief en wordt ik alsnog ongesteld, het liefst wil ik nu al testen maar ik weet dat het dan toch een negatieve test zal zijn dus ik MOET wel wachten hahaha..

8. Delta

Delta Niet meer actief

je zou morgen ochtend kunnen testen.. 1 dag voor nod... spannend en ik duim voor je hoor !!

9. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    dankje eva,
    maar ik durf niet te testen.. ben zo bang voor een negatieve test :(..

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ja shit is dat he, die afweging iedere keer. Bang voor teleurstelling... Ben blij dat ik dat niet meer heb! Ik word gewoon iedere maand ongesteld, nooit meer twijfel. Behalve als we straks met ivf starten, dan wordt het extra spannend... Ik duim ook voor je meid! Ik hou je in de gaten ;)

11. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    jaa als je begint met ivf dan wordt het idd erg spannend !!
    ik twijfel nu of ik morgen zal testen..

12. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    dan wordt het idd spannend !!
    maar ik twijfel nu of ik morgen zal testen of dat ik volgende week pas gaa testen, eigenlijks kan ik niet wachten tot volgende week, maar elke x weer nieuwe test kopen kost ook handen vol geld..

13. truusjes

truusjes Actief lid

Aug 14, 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb hetzelfde kan morgen testten...
    heb cyclys van 30 en heb al ruim 1 week dat de klachtten erger worden

harde buik.......pijnlijke spieren
    meer plassen vooral snachts
    zeer gevoelige tepels
    Zijkant van me borsten enorm gevoelig en pijnlijk zonder dat ik eraan zit
    steken in me lies links en zij trekt naar me bovenbeen en bil
    maagzuur
    donkere harde ontlasting
    lekkere trek in dingen

veel mensen denken je bent er teveel mee bezig
    deze klachtten overheerst gewoon en heb normaal 2dgn voor me ongi pijn in onderbuik en rommelig
    verders de bovenstaande klachtten niet

ik test niet eerder of de ongi blijft uit tot na het weekend

meer mensen die het herkennen?

14. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb ook zo af en toe steken in me linker lies/onderbuik.
    maar ik heb ook al een aantal dagen last van spieren in mijn nek aan de rechterkant onder me oor, maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft, misschien dat jullie dat weten ?

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Ik herken dat wel, bang voor een negatieve test. Had ik ook, en heb dus echt pas een dag na NOD getest. Gelukkig voor mij was de eerste test die ik (in mn hele leven!) deed meteen positief! De rondes hiervoor durfde ik ook niet voor NOD te testen, zag zo op tegen de teleurstelling van een negatieve test.
    Succes met wat je ook beslist. Ik zou nog twee dagen wachten als ik jou was, en dan met ochtendurine testen.

16. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt voor je reactie kawaii, dan wacht ik idd nog even 2 dagen met testen.. dat wil ik ook wel, maarja is zo moeilijk he om te wachten !! :(

17. Delta

Delta Niet meer actief

oh en de testjes van kruidvat 2 voor 5 euro zijn goed en niet zo duur dus !

18. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb hier nog 1 van de 2 testen liggen van de kruidvat haha van vorige maand :p.

19. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik ben vandaag 1 dag overtijd en ik kan volgens de banner hier vandaag testen, maar mijn test vandaag was negatief :(..
    kan dat nog te vroeg zijn of ??

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Het kan zijn dat je pas veel later positief test!
    Ik zo gewoon tot dinsdag proberen te wachten.. Misschien dan wel positief!?
    Succes!
    Duim voor je!

Share This Page