hallo ik loop al bijna 2 jaar met problemen bij de baarmoeder. Heb CIN 1 gehad, maar nu had ik CIN 11. Dat is bijna baarmoederhalskanker. Al een paar keer geopereerd. het gaat nooit over. ik zal mijn hele leven onder controle moeten blijven om het half jaar. Ik ben wel net weer geopereerd. Onze zoon is nu bijna 2 jaar en we willen nu toch wel een tweede erbij. Nu ik even weer gezond ben, zal dat wel kunnen toch? meer ervaringen met dit? Ik denk dat het beter is om nu een tweede te nemen, leuk voor onze zoon en voor ons, maar ook denk ik er dan over na om de baarmoeder te laten verwijdere. Ik wil niet mijn hele leven geopereerd worden. Kunnen jullie tips of advies geven? groeten geertje1987, moeder van damian
Meid ik heb er totaal geen ervaring mee maar ik denk dat je het beste even contact kan opnemen met de persoon in het ziekenhuis die jou begeleid. Samen kunnen jullie het dan hebben over risico's enzo voor een zwangerschap en bevalling. Sterkte meid
dankuwel he? Ook voor de reactie. ik vind het mooi om toch erover te praten. Het is soms een gevoelig onderwerp natuurlijk. Ja de arts zegt dat we het over 2 weken weer kunnen proberen, dus klussen hihi. Het geeft geen problemen, maar toch schijnt het moeilijker te worden om weer zwanger te worden. Ik hoop het niet. Wie weet komt het wel goed. harstikke bedankt
hallo, natuurlijk mag je het vragen. Ik had tijdens intimiteit altijd bloed en pijn. dat ging maar door. Ze namen me eerst niet serieus in het ziekenhuis. Dachten van ik ben te jong voor begin van baarmoederhalskanker of ze dachten dat komt door de bevalling. Ze hadden in het ziekenhuis in Stadskanaal fouten gemaakt daardoor, maar in Groningen hebben ze het heel goed gedaan. ze houden me nu in de gaten. Sorry dat ik het vraag, heb je ook klachten wat hier op lijkt? groeten mij
Dankuwel voor de mail en reactie. Ik heb het wel aan de arts gevraagt, zij zgt dat ik gewoon over 2 weken weer alles kan doen. Ook klussen en zwanger worden. het staat ook wel op internet dat het geen problemen geeft. Het kan wel moeilijker worden om zwanger te worden door dat slijm. Ik hoop het niet. We gaan het over een paar weken proberen. Toch het idee. ik ben ergens bang voor een miskraam of andere problemen wat ik allemaal hoor. We gaan er gewoon voor en hopen dat het alles goed verloopt. groeten