goeie avond! Vrijdag (waarschijnlijk) heb ik mijn NOD. Ging er eigenlijk vanuit dat het niks werd deze maand maar sinds gisteren krijg ik wat hoop. Ik kreeg ineens een drukkend en zeurend gevoel in me onderbuik. Op de hoogte van mijn ondergoed randje.. en soms ook wat zeurende gevoel rechts bij me lies.. Savonds ook wat afscheiding met rozig slijm. Ik zag de bui dus al hangen! Maar nu nog steeds niks te bekennen... vanmorgen en vanmiddag continue vervelend gevoel in me buik. Tijdje weg en nu weer terug! Om gek van te voren!!! Had vandaag ook wat waterige afscheiding en Afentoe bruinig dik slijm. Heel weinig maar! Kan dit innesteling zijn?? En zo ja Hoelang blijft dat gevoel? Ik heb er slapeloze nachten van
Hier ook niks van gevoeld deze keer. Meestal kun je een paar dagen na de innesteling licht positief testen.
TS: Hoe heb je je eisprong gevonden? Want je klachten van drukkend gevoel en roze/bruin slijmverlies duidt eerder op een ovulatiebloeding welke je voor, tijdens of na je eisprong kunt krijgen (dus rondom je eisprong). Dat zou dus betekenen dat je eisprong later is (geweest) dan je denkt. Van een innesteling merk je in de meeste gevallen vaak niks. Ook innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Mocht je toch denken dat het een innesteling was, dan zou je over een dag of 3/4/5 toch een tweede streepje moeten zien op een zwangerschapstest.
Mijn temp is nog hoog en heb twee weken geleden een positieve ovulatie test Met een smiley. Vandaar dat ik wel ervan uitgaat dat het zo was. Krampen zijn nu al tijdje weg.. zo vreemd allemaal!
Ik herken het gevoel wel, zo een vreemd, moeilijk te omschrijven gevoel in de onderbuik! Niet echt pijn... Leek nog het meest op een naderende menstruatie bij mij. De dag dat ik ongeveer ongesteld moest worden (precies weet ik het niet, want had een vrij onregelmatige cyclus), heb ik bruinverlies gehad (oud bloed). Dacht toen dus helemaal dat mijn menstruatie begonnen was. Dag nadien nog wat bruinachtig slijm en de dag daarna niets meer. Hoe lang het gevoel ongeveer aanhoudt, weet ik eigenlijk niet meer... Heb een week nadien getest en was positief en dan voelde ik in ieder geval niets meer. Ik weet niet of het een innestelingsbloeding was of 'oud bloed'. Succes!
Ik had nu wat druppels rood bloed na enige krampen in me buik. Maar vind het nog niet echt doorzetten.. het is slopend. Liever wil ik dat het gewoon doorzet! Of niet maar zo tussen twee walletjes in , is wel moeilijk.
zelf nu 6/7dpo.. en nog steeds echt miniscuul bruinverlies.. wat dan tussen slijm zit maar het is niet noemenswaardig te noemen.. krampen zijn licht aanwezig maar ook enkel vlak bij de liezen en bovenzijde baarmoederstreek
Ik heb ook steeds last van de buik en schaamstreek .. een vreemd licht gevoel.. Soms wat misselijk maar niet te misselijk om te eten.. Nog steeds waterige afscheiding vrijdag mag ik testen dan zit ik 4 / 5 dagen voor de menstruatie Ik ga voor je duimen