Innesteling ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rhune, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik had 'maar' 7 eicellen en dacht dat ik helemaal geen overstimulatie kon hebben. Voelde me ook echt een aanstelster haha, maar die overstimulatie kwam door 3 hele grote follikels en omdat ik dus zwanger was. Ik kwam pas met de echo van 8 weken erachter dat ik last had van overstimulatie, ik had de pijn al die tijd gewoon voor lief genomen, en moest meteen heel rustig aan doen, veel drinken en bij ernstige pijn meteen bellen. Gelukkig was het vlak daarna snel over, maar heb tot 10 weken met een flink gevoelige buik gelopen.

Mooi aantal hebben ze bij jou bevrucht zeg!
    Van de 7 eicellen had ik er 5 die er geïnjecteerd konden worden en daaruit zijn 3 topembryo's ontstaan, achteraf dus ook heel mooi, maar ik kneep hem wel even haha!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik bij mijn dochter op dag 5 na tp een gigantisch felle steek moest naar adem happen.

En deze poging op dag 2 na tp ook dat hele rare gevoel, alsof iemand van onderen mijn baarmoeder eruit probeerde te trekken.

Fijn dat je gerustgesteld bent..

Hier ook overstimulatie na een punctie met 13 eicellen. Opgezette pijnlijke buik, kon niet platliggen. Dat trok weg 1 week na de punctie en 1 week na tp werd het weer erger...

3. Rhune

Rhune Actief lid

4 jan 2011
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals bedankt voor jullie antwoordjes...

Ik zit nu in de lastige periode.
    De laatste wachtdagen. Woensdag mag ik langs het ziekenhuis voor een bloedtest.

Ik heb het de voorbije week goed van me kunnen afzetten,
    maar dat word nu toch wel weer moeilijker :(
    Ik besef dat 1 toiletbezoek fataal kan zijn. En dat maakt me weer zo bang.

Deel Deze Pagina