Rond mn vruchtbare periode om de 2 a 3 dagen of zelfs vaker haha. Als ik niet vruchtbaar ben om de 3 a 4 dagen
dank je wel. Ik denk dat ik deze ronde ook anders ga aanpakken om de dag vruchtbare dag 1x en meest en vruchtbaar beide
Wij klussen meestal elke dag en soms zitten er enkele dagen tussen. Ook wel om de zwangerschapskans te vergroten maar ook gewoon omdat we het fijn vinden! deden we ookal toen ik nog aan de pil was.
Wij deden het bij deze zwangerschap heel weinig gedaan. Misschien waren het een beetje zat op commando dus deden gewoon wanneer we zelf wouden nou dat is gelukt
we doen het altijd een dag voor de vermoedelijke eisprong en twee dagen daarvoor ook in ieder geval. De rest laten we gewoon aan 'de zin' over Kan soms zijn dat we het drie dagen achter elkaar doen en soms misschien maar twee dagen in de vruchtbare periode.
Vraagje adrianna. Ik wil mijn baarmoederslijmvlies laten onderzoeken. Hoe doen ze dat kun je het mij misschien vertellen ?
Hou je er rekening mee dat een berekening, biologische klok of kalender NIET in je lichaam kan kijken? Die gaat uit van een gemiddelde. Je eisprong/vruchtbare periode kan dus veel eerder of later zijn dan dat een kalender aangeeft! En dan klus je dus mooi op de verkeerde momenten. Andersom zal je lichaam ook echt niet doen wat een kalender of berekening zegt dat die moet doen. Die kijkt niet op de kalender en laat je ei springen als de kalender zegt dat die dat moet doen. Wil je nauwkeuriger je eisprong bepalen, dan kun je beter ovulatietesten gebruiken (maken gebruik van je urine, dus veeeeeel betrouwbaarder!) of temperaturen. En je baarmoederslijmvlies kan in het ziekenhuis getest worden middels een samenlevingstest via je gynaecoloog.
Dank je wel voor je reactie. Ik gebruik zoiezo ovulatietesten. DIe van action worden niet zo donker heb ni een clearblue aangeschaft
Ik heb antwoord gegeven bij je topic net Dat doen ze tijdens de inwendige echo's. Je kan het vast nog wel opvragen bij je gyn wat de uitslagen waren, maar het lijkt me wel dat als er iets mee is dat ze dat al verteld hadden.
dank je wel voor je reactie. zo ga ik het ook doen. hopelijk. Soms heeft me man geen zin terwijl het dan spannende momenten zijn in mijn vruchtbare dagen pff
Hier elke dag of om de dag tijdens vruchtbare dagen. We gaan het nu anders aan pakken.. nu een of twee dagen er tussen
Dora26 hoe komt u aan die chart in uw handtekening? Kan ik het ook ergens invullen zodat ik de eisprong kan achterhalen?