twijfels!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo!
    Ik ben aan vanaf dag 8 mijn ovulatie aan het testen. Die geven tot op heden een licht streepje, negatief, aan.Ik test iedere middag om 1u.
    Ik hou ook een temp.grafiek bij op een engelstalige site. Op basis van die temp.gegevens heb ik hoogst ws op dag 8 al mijn eisprong gehad.
    Op die dag was mijn temp. ook laag en vanaf die dag is hij hoger dan normaal. Alleen ik heb pas vanaf dag 8 'vruchtbare'afscheiding.
    Nu vraag ik mij af hoe het komt dat ik op de dag van mijn eisprong negatief getest heb. Als ik dan 's morgensvroeg mijn eisprong gehad heb, is dat lh hormoon dan binnen een paar uur uit mijn lichaam?
    Ik blijf wel voor de zekerheid nog een dag of 5 testen.
    groetjes, Carmen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is zeer onwaarschijnlijk dat je op dag 8 al een eisprong hebt gehad. Als ik kijk naar de lengte van jouw cyclus verwacht ik de eisprong pas rond dag 14-15-16. Temperatuur is afhankelijk van veel factoren. En ook slijm kan op meer momenten in je cyclus aanwezig zijn. Als je een eisprong hebt is dat hormoon zeker 24 aanwezig en zichtbaar op zo'n test. Gewoon nog even doortesten dus.

Mirjam

3. Niet meer actief

hallo Mirjam!
    Ik wilde je alleen maar even laten weten dat je gelijk had! Heb gisteren en vandaag een hele vette streep gehad met testen!Ik ben als een kind zo blij! Bedankt voor het advies!
    Gr Carmen

4. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Carmen,

Van Harte Gefelicteerd,

groetjes,
    Japke