pfffffffff zie het eventjes somber in.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinusjeikke, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb het ene moment het gevoel dat ik iedere moment ongi ga worden en het volgende moment heb ik totaal geen voortekenen die ik altijd heb.

Heb wel ontzettende pijn in mijn buik, maar dit heb ik vaker door mijn darmen.

Ben deze ronde begonnen met ovulatietesten, maar heb nog niet echt een knaller kunnen ontdekken. Wel trouw geklust als manlief thuis was.

Zit nu op cd 44.

Ben sinds 2 weken wel vast begonnen met temperaturen om alvast routine er in te krijgen smorgens. En vanaf de volgende ronde daar goed op te letten.

Nu is mijn temp al 2 weken elke dag 36.1 en nu vanmorgen 36.3.
    Nu maar kijken wat er morgen gaat gebeuren.

Vandaag wel te horen gekregen dat 2 leerlingen van mij ongepland zwanger zijn, allebei nu 4 maanden. 17 en 18 jaar oud.
    Dat werkt ook niet echt positief voor mij.

Aangezien mijn man veel van huis is heb ik het idee dat het allemaal heel lang gaat duren.

Zo nu weer genoeg geklaagd en de positiviteit weer gaan opzoeken.

2. tulip

tulip Niet meer actief

Probeer positief te blijven denken...ronde 2 valt nog mee.
    Zou met tempen en ovu testjes wel doorgaan om te weten of je man op de juiste tijden thuis is;)

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    blijf positief ondanks moed soms in je schoenen zakt !!

4. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Kom op he, t komt goed.
    Je bent al goed bezig.;)

5. Jull

Jull Lid

30 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo tinusjeikke,

Spannend allemaal hè, als je eenmaal hebt besloten om er voor te gaan.
    Ik lees dat je nu in ronde 2 zit en dat je het ff somber in ziet.
    Probeer lekker te genieten van de eerste maanden klussen voor een kindje, dan maak je je het voor jezelf ook minder beladen.
    Ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

Groetjes Jull

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    de moed niet opgeven meid!
    Je zit pas in je 2de ronde en dat is eigenlijk nog maar pas!
    en ja ik ben nu voor de 2de x zwanger in 4maanden tijd (1 miskraam) en beide keren hebben manlief en ik echt niet iedere dag geknuffelt!!
    Mss in totaal 4x..

vergeet niet dat je lijf moet ontpillen!
    daarom zal je cyclus ook zo lang zijn en heeft ovutesten niet echt veel zin.
    ofja, heeft wel zin maar kost je bakken met geld omdat je cyclus zo lang is en je natuurlijk wel iedere dag wilt testen om je ei niet te missen.
    ik ben altijd begonnen met testen op dag 10 van mijn cyclus.

ik wens je heel veel succes met zwanger raken, hopenlijk snel goed niwues!!

7. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor jullie lieve woorden.
    Ik weet dat we pas net bezig zijn en dat ik ook helemaal niet mag klagen. Maar van die onzekerheid over je ei en ongi word ik zo onzeker. En als manlief dan weer een week vertrokken is kan je ook niet echt je ei kwijt.(lekkere woordspeling).

Baal dan ook voor stellen die al zo lang bezig zijn, of waar het echt niet bij wil lukken dat er dan 2 leerlingen zo dom zijn om zonder bescherming sex te hebben en nu een klein wondertje in hun buik hebben en niet beseffen hoe bijzonder dat is.

Naja nu heb ik de positieve flow weer een beetje te pakken.
    En ik hoop dat we allemaal snel een mooie knaltest in handen hebben!

Dikke knuffel voor jullie allemaal

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Vooral dit is idd irritant.

Maar koppie op je je bent net uit de startblokken vertrokken. Kan me voorstellen dat je wel jammer vind dat je man dan een week weg is. Meestal praat je er in die tijd alleen nog met elkaar over en dat het je wat timings-zorgen geeft ("stel dat m'n ei deze week komt?")
    Tja probeer je er niet te veel op te focussen, leuker wordt het daar niet van. Al weet ik ook dat als je de beslissing gemaakt hebt er voor te gaan je liever gisteren al zwanger was...

Lekker feesten als manlief thuis is :)! Veel geluk

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    als je 17 of 18 bent zijn je hersens toch nog niet volgroeid? vogens mij nog niet en sowieso mis je stukje levenservaring...............
    ik denk dat veel meiden van die leeftijd nog niet kunnen beseffen wat het inhoud en wat het met je doet
    zij zijn er ook niet bewust mee bezig zoals wij (hier op het forum) wel doen

toen ik 17 was moest ik er ook niet aan denken om een baby in mn buik te hebben

neemt niet weg dat ze dan betere bescherming hadden moeten gebruiken..................

houden ze de babys's allebei?

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Sorry hoor, maar ronde 2 ?? En 't dan al somber in zien....?
    Ik zit in ronde 18, hoop dat het je bespaart blijft, maar alsjeblieft probeer niet zo te zijn als je nu bent, je hebt er niets aan. Het kan net zo goed dat je zoals ik wel meer dan anderhalf jaar aan het proberen bent. Hoe moet je er dan aan toe zijn als je nu al somber bent?
    Er staat gemiddeld een jaar voor he dat weet je toch wel...

11. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ beschuitje
    Ik weet dat ik pas in de 2e ronde zit. maar had gewoon even een baal momentje.

Wij hadden graag al 3 jaar geleden voor een kindje willen gaan, maar door prive omstandigheden kon dat niet.
    Nu gaan we er echt voor en dan kan ik me ei niet vinden en worden de cyclussen steeds langer.

Sorry als je gekwetst heb, dat was zeker niet de bedoeling.
    Ik wilde gewoon even me ei kwijt.

12. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Of je nu 2,8,14 of 18 maanden bezig om aan het proberen zwanger te worden, het is en blijft te lang voor je gevoel.
    Maar een ding wil ik je wel meegeven (en ik spreek uit ervaring helaas) hoe meer je er mee bezig bent (en hoe langer natuurlijk) hoe minder leuk het wordt :) dus probeer je te focussen op andere leuke dingen,geniet gewoon van het klussen en voor je het weet is het dan misschien zover!
    Heb je trouwens wel een regelmatige cyclus?
    Ik herken het wel wat je zegt, de ene dag denk je nu breekt de ongi door en de andere dag voel je weer niks. De ene cyclus voel je dit en de andere cyclus weer dat, om moedeloos van te worden! :x
    Ik heb pcos en zeer onregelmatige cyclussen, mijn man en ik zijn vanaf nov.2010 "bezig". Bij mij merkte ik na een jaar pas dat ik het moeilijker kreeg als mensen om ons heen "zomaar ineens" zwanger werden. Elke dag loop ik met een soort jaloezie en boosheid rond.
    Iedereen om ons heen wordt zwanger.
    "Waarom hun wel..." dnek ik dan. Ik weet ook dat het geen zin heeft om zo te denken maar het gebeurd gewoon. Dus geef gewoon toe aan dat gevoel, je kunt je wel wijs laten maken door jan en alleman dat je je er niet zo druk om moet maken maar een gevoel kun je niet wegstoppen. Je kunt alleen wel zelf bepalen wat je met dat gevoel doet...
    Sterkte meid en stay positive :D

13. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Heb je al n ei gevonden?
    Je cyclussen zijn vrij lang!
    Ik had t ook soms nog langer! Maar bleek geen eisprong te hebben na 1 jaar!
    Dus neem anders contact op met je huisarts! Als je denkt geen ei te hebben! Je hoeft dan nl. Geen jaar af te wachten!
    Zonder eisprong kan je niet zeanger worden!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Poehhhh meid, vervelend maar als je het nu al somber in ziet en niet direct zwanger raakt dan krijg je het nog zwaar....ronde 2 is nog niks.....je moet na de pil er een jaar vooruit trekken, bij de ene gaat het heel snel bij de andere duurt het zeker een half jaar.....dus niet om vervelend te doen maar geef het de tijd!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @En even aan te sluiten bij.......mocht je geen eisprong hebben en je dat met je temp lijst kan aantonen zullen je ze eerder doorsturen, mijn advies is dan om als je een afspraak maakt het halverwege je cyclus te doen omdat hij dan kan zien of er wel een eitje rijpt.

16. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wil je ff suc6 wensen... hoop voor je dat je wel snel zwanger mag zijn.... lie ik zelf zit in ronde 36 :(

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    je kwetst me zeker niet hoor, maar ik zeg het meer voor jezelf. Als je nu al somber bent dan kan het wat worden als je straks ook anderhalfjaar bezig bent, wat ik natuurlijk niet hoop voor je hoor. Ik kan in die zin een beetje uit ervaring spreken. Er zijn meiden die nog veel meer hebben meegemaakt dan ik dus ik denk dan het kan altijd erger. Eens is er heus een kleintje alleen geduld is het grote woord... Succes!!

Deel Deze Pagina