Bekijk bijlage 503771 Bekijk bijlage 503772 Gisteren was mijn nod, op de foto met 2 testjes is de bovenste van 2 dagen terug. Zie nu wel vaag iets maar weet niet wat ik ervan moet denken. Wat denken jullie? Kwaliteit van de foto's is wel een stuk minder nu ik ze hier heb geplaatst
Op die bovenste foto is het meer een vlek dan een streep? Wel roze... Het zou kunnen dat 'ie niet goed is doorgelopen maar dan nog. Ik vind de testen er heel gek uit zien dus zou even een ander merk proberen!
Het lijkt wel een vlek ipv een streepje aan de rechterkant. Ik denk dat het wellicht wat ophoping van urine is. Ik zou de test, helaas, niet als positief beschouwen.
Bekijk bijlage 503774 Ik vind het inderdaad ook maar een rare "streep" heb hem even in negatief gezet dan is het duidelijker. Normaal ben ik netjes op tijd ongesteld. Als ik morgen nog niet ongesteld ben maar even een ander merk proberen inderdaad.
Is deze van Z&K? Die geven helaas veel valse streepjes. Probeer anders eens een kv (2 voor 5) of een predictor early (6 dagen voor nod). Ik zie de streepjes overigens wel, maar ben er sceptisch over.
Deze is inderdaad van Z&K ik wist niet dat die valse streepjes geven. Ik zal dan eens die van kruidvat proberen en van predictor Early.
Gewoon afwachten.. Ik teste 4dagen na nod pas positief. Daarna weer een aantal dagen negatief, dus ik naar de huisarts want was okk nog niet ongesteld. En die zei dat zowel een positieve als een negatieve test fals kan zijn en dat ik na een week maar is op nieuw moest testen. Daar kon ik natuurlijk niet op wachten haha 9dagen na nod pas weet positief getest. Nu ongeveer 8weken, volgende week de eerste echo.. Maar afwachten is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Ja mijn nod was gisteren, ik test ook met ovulatie testjes dus kan niet missen, gisteren 14 dpo Wachten tot ik ongi word dus en dan weer nieuwe ronde in
Welke datum was je ovu test positief? En niet iedereen heeft een lf van 14 dagen. Die van mij maar 10-11 en bij een ander misschien wel 16 dagen
24 mei posi ovu is uiterlijk 26 mei je eisprong en dan zit je vandaag op 13 dpo en is je nod (bij een lf van 14 dagen) dus pas overmorgen op 15 dpo (15 dpo wordt je dan ongesteld en is dan cd 1 dus telt ie niet mee in je lf telling die loopt van dag na ei tot dag van ongi).
Bekijk bijlage 503812 De kruidvat early test die ik heb gedaan, negatief dus. Ik had het wat bloed met afvegen dus zal wel elk moment doorbreken. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Neem aan dat een Early test toch al had moeten knallen
klopt, al is deze niet gevoeliger dan de 2 voor 5. wel jammer, gelukkig kun je snel weer door naar een nieuwe ronde. hopelijk dan met een mooie positieve test