Hoi dames, Gisteren en eergisteren seks gehad met manlief. Vandaag een knaller van een ovulatietest. Manlief heeft altijd minder sperma als wij elke dag vrijen. Als wij om de dag vrijen, heeft hij altijd meer zin en meer sperma. Wat nu? Vanavond nog vrijen of morgenochtend? Ben ik dan nog op tijd? Aaaah... Lastig dit.
Ik lees mee, exact in hetzelfde schuitje. Het is of vanavond of morgenavond....morgenochtend gaat helaas niet lukken.
Als je vandaag een positieve ovulatie test hebt gehad, springt je ei morgen of overmorgen. Morgenochtend zit je dus nog prima.
Dan zit je morgenavond ook nog goed hoor! Zoizo kan het zaad van gister nog wel ff overleven om het zo maar te noemen ! Om de dag is zoizo beter Succes!
Ik had trouwens precies hetzelfde de dag voor de knaller hadden we gemeenschap gehad en dag daarna positieve test en toen hebben wij die dag daarna pas weer gezellig gemaakt!
Als je het morgen avond doet en vanavond niet dan nog een goede kana denk ik hoor! Zaadjes overleven die dag wel! Succes 😉
Dank voor jullie reacties! Gisteravond geen seks meer gehad. Nu hopen dat ik manlief zometeen zo ver krijg. We zijn gelukkig allebei vrij vandaag, dus als ons zoontje straks op bed ligt kunnen wij het hopelijk nog even gezellig maken .
Wij gisterenavond wel gezellig gemaakt. Zondagochtend en maandagavond gedaan, dat is bijna een dag ertussen zullen we maar zeggen ☺️.
Ok, nu twijfel ik weer enorm. Vanmiddag nog gezellig gemaakt met manlief, dus ik dacht helemaal goed te zitten qua timing. Net nog een ovulatietest gedaan om te kijken of de piek wellicht al voorbij was, heb ik ineens een nog knallendere ovuluatietest in mijn handen. Gisteren was de teststreep precies evendik en donker als de controle streep. Nu is de teststreep nog donkerder dan de controle streep. Zou dan morgen mijn eisprong komen i.p.v. vandaag? En we hebben dus zaterdag, zondag en vandaag seks gehad. Morgen dan nog een keer voor de zekerheid of is donderdag beter? Ik dacht dat het makkelijker werd met ovulatietesten, maar dit... pfff.. haha!
Ik begrijp je onzekerheid zo goed! Ik vanochtend weer getest, maar kan de testen nu fysiek niet naast elkaar leggen omdat ik op mijn werk ben en de andere testen thuis liggen. Volgens mij is mijn test nu ietsje pietsje lichter dan die van gisteren rond lunchtijd. Maar kan het pas zeker zeggen als ik ze vanavond naast elkaar leg. Kan iemand misschien ons vertellen hoe lang je positieve ovulatietesten kan houden?
Gut, wat lijkt me dit lastig zeg. Begrijp me niet verkeerd hoor, want ik snap je kinderwens meer dan me lief is. Maar zo kan seks toch miet bedoelt zijn? Het wordt wel heel plastisch en heeft maar één doel. Waar is de liefde, hartstocht, etc. Kan voor je partner toch ook niet leuk zijn.,,
Hoi Iertje81, Niet voor iedereen is seks dan een 'moetje' Mijn man en ik beleven er gelukkig nog erg veel plezier aan. Verder was dit de eerste ronde met ovulatietesten en ik ben er gewoon niet helemaal in thuis (wat dan hét perfecte moment is). Afgelopen maanden iedere x iets rond de eisprong (buikgriep bijvoorbeeld), waardoor er geen seks was op de dag van de eisprong (en er net voor en na).
Ik ervaar het ook niet als een moetje hoor! Was ook mijn eerste ronde met ovulatietesten maar ik denk dat ik (als ik nu niet zwangen ben), het de volgende keer toch zonder ga doen. Ietsje relaxter.