Innesteling, Menstruatie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    HALLO
    ik ben 17 oktober gestopt met de pil het was pil 8 van de strip
    ik heb 6 dagen later een soort bloeding gehad maar meer bruin als iets anders
    nu had ik voor dat ik aan de pil was een cyclus van 25 a26 dagen daar zit ik dus nu ook aan maar heb sinds vrijdag 16-11 alleen een druppel bloed verloren en iets in de tampon en het zit dan in een propje slijm
    ook na het klussen een beetje bloed maar verder is er nog nikshet is nu 18-11 en het si nog het zelfde?

2. Niet meer actief

Hoi

Ten eerste moet je altijd de strip afmaken voordat je wilt stoppen
    Die bruine bloeding kan er op duiden dat je dus die strip niet helemaal afgemaakt hebt

En die bloeding van nu is ook normaal want je hebt nog geen echte menstruatie gehad en je kan nu even niet uitgaan van de cylcus die je voor je pil had
    want je lichaam moet ontpillen namelijk
    en daar kan je allerlei klachten van krijgen
    zoals zwangerschapsverschijnselen, menstruatiestoornissen etc.

Je moet dit nog niet echt zien als een menstruatie je menstrueerd meestal pas als je echt een paar dagen achter elkaar bloed verliest
    maar dat hoeft ook niet altijd want ik heb ook een keer maar een dag bloedverloren echt heel weinig maar achteraf gezien bleek het dus toch een menstruatie
    Het is even verstoord

Wacht het nog even af en als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk altijd je HA bellen, veel succes

Groetjes Kikie

Deel Deze Pagina