Hoi allemaal, Ik heb een vraag: zou namelijk willen weten of er een realistische kans is dat ik zwanger ben of juist niet.. Onhandig is dat ik niet 100% zeker ben over mijn cyclus, laatste regels, eisprong en mijn nod. Laatste keren gemeenschap was 27 t/m 30 oktober (sorry voor de details..) Ongeveer een week hierna heb ik een dag wat bruinig verlies gehad en een tijdje later nog eens. Mijn regels verwachtte ik eigenlijk ongeveer op 11/12 november. Ik durf dit dus alleen niet 100% zeker te zeggen omdat ik mijn cyclus dit keer slecht heb bijgehouden en niet met zekerheid gereconstrueerd krijg. Doorgaans heb ik een cyclus van +/- 28 dagen. Ondertussen is het 18 november, ben ik 3 negatieve testen verder, nog steeds niet ongesteld en met de symptomen zoals onder beschreven. Kan het zijn dat de testen negatief tekenden terwijl ik tóch zwanger ben of is de kans zéér klein dat ik zwanger ben? Of heb ik misschien te vroeg getest? Heb nog een test liggen (clear blue), wanneer zou ik het best nog s testen? Vandaag heb k t laatst getest. Zijn er mensen die pas laat een positieve test hadden? Waarschijnlijk kan niemand me uitsluitsel geven maar ik ben wel erg benieuwd naar andere ervaringen. Nog even mijn symptomen sinds ongeveer 1 ½ week: - misselijkheid, (soms wel/soms niet, doorgaans de hele dag door. Dan wat meer, dan weer wat minder. Misselijkheid is vandaag minder. ) - Hol gevoel in mijn maag, hongergevoel maar toch niet moeten dénken aan eten. - Hoofdpijn - Minder diarree dan anders (heb k vaak last van..) en soms lichte verstopping, ook bijna constant rommelende buik. - Word nog steeds niet ongesteld - lage zeurende rugpijn - Had tot eergisteren lichte (ongesteldheids) krampjes, zijn nu minder - Moest een aantal dagen opvallend vaker plassen, dit is nu over. - Makkelijk kunnen huilen, emotioneler, maar kan ook van stress komen.. - Heb het opvallend vaak en makkelijk koud, vnl koude voeten! - Vet haar, ik blíjf het wassen.. - Opvallend weinig afscheiding - Heb géén last van zere/gevoelige borsten/tepels, wel wat diepe, blauwe grote aders over mijn borsten maar ik twijfel of ik deze al had of niet. - Héél moe en makkelijk uitgeput bij inspanning, hartkloppingen. (stress of zwangerschap?) - Heb op momenten ineens héél erge dorst en dat is dan ook weer ineens over. - Ben wat dizzy met vlagen Alvast hartstikke bedankt! Groetjes, Anne
woensdag nog een keer testen en welke testen heb je gebruikt?bij mat v=care kun je na tien minuten soms de uitslag lezen en voor e meste testen geld dat je deze binnen een half uur af mag lezen
Bedankt voor de reactie! Heb alle keren getest met clearblue.. Heb later nog gekeken maar negatief. Bij de 1e stond er de volgende dag een streepje maar dit is een indrooglijntje zoals ik heb begrepen.. En met welke reden woensdag? Gewoon 3 dgn later? Best niet morgenochtend, is misschien te snel? Hoe zijn trouwens de ervaringen met clearblue? En zijn er ook gevoeligere testen? Groetjes, Anne
De testen van de site hier (MatCare) en die van Sensitest zijn gevoeliger, 2x zo gevoelig als Clearblue (en een stuk goedkoper ). Als je online bestelt en gelijk betaalt heb je ze dinsdag in huis!