Ha meiden, De titel zegt het al, welke meiden hebben hun NOD rondom 15 januari en kunnen ook niet meer wachten om te testen?? Ik ben er echt dag en nacht mee bezig! Volgens mij heb ik mn eisprong al gehad maar heb hem niet duidelijk gevoeld. Voel wel de laatste 2dgn af en toe flinke steken in mijn zij en ik blijf erg veel hoofdpijn houden.. Weet iemand of dat iets kan zijn of zit ik me nu iets in mijn hoofd te praten?? Ik heb een heel sterk gevoel dat het deze maand raak ik maar ik wil dit eigenlijk niet denken, omdat ik dan nog meer teleurgesteld zou raken als ik negatief test. Pff, wat fijn dat dit forum bestaat, effe stoom afblazen! Liefs melanie
Ik heb de 17e mijn nod. Dat wil zeggen uitgaande van 14 dagen na eisprong. Vorige maand was deze maar 8 dagen. Maar ik denk dat hij de keren daarvoor rond de 12 lag en de eerste maand na het stoppen met de pil op 15. Ik denk dat ik het ei die maanden gevoeld heb, maar omdat ik toen niet testte of mijn temperatuur opnam, weet ik dat dus niet zeker. Ik hoop het ook een beetje want standdaard een lf van 8 is niet echt hoopgevend. Ik ga zaterdag zonder man op wintersport voor een week. Ik neem een testje mee, want ik wil vrijdag (11 nod) toch een testje doen. Stel dat ik zwanger ben, neem ik een klein cadeautje voor hem mee. Ik wil er niet mee bezig zijn, dus laat de termometer in ieder geval al thuis. Ik weet zeker dat mijn ei geweest is. Dus daarvoor hoef ik het niet te doen. We hebben 3 keer geklust rond de eisprong, dus wat dat betreft zitten we goed. Ik ga ook proberen niet op klachtjes te letten. Want dat zegt meestal toch niks. Maar het is zoo moeilijk. Ik weet dat ermee bezig zijn theoretisch gezien je vruchtbaarheid niet kan beinvloeden. Maar ben toch benieuwd of er meiden zijn die er echt veel mee bezig waren en toch redelijk makkelijk zwanger werden. Dat geeft me meer rust om eraan te mogen denken. (stom he?)
Ik was er veel mee bezig en ben 2x in de 2de ronde zwanger geworden 9helaas laatste keer een mk) Deed echt al vroeg testjes, veel testjes en zat elke dag hier haha
@babke, nou, een goeie vriendin van my is 23jaar, was helemaal zot op kindjes, wilde het ook ongelofelyk graag en was in de 3e ronde zwanger.. ALleen heeft zij nergens rekening meegehöuden zeg maar. Ze heeft niet getempt, ovutesten gedaan etc. Ook kon zij heeel goed zönder testen want ze heeft in die 3maanden maar 2testen gedaan..de laatste pas toen ze 2wkn zwanger was.! Maar het is egt mogelyk, ook al ben je er veel mee bezig. Het zijn gewoon moedergevoelens als n vrouw stopt met de pil en dan kan niemand wachten, iedereen wilt zn kindje natuurlyk NU! Bovendien lykt het me geweldig om zwanger te zijn!
wij zitten hier in ronde 4 en ook wij kunnen echt niet meer wachten. het is precies zo als hier gezegd wordt: zodra je stopt met de pil wil je je kindje het liefst gisteren nog! ik ben ook telkens bang dat ik er teveel mee bezig ben (ovulatietesten, zwangerschapstest tegen nod aan en bijna elke dag hier) ach, meer dan afwachten kunnen we niet..
Hoi hoi, Mijn NOD is als het goed is 14 januari... Dit is de 2e maand met hulp Clomid we zijn al geruime tijd bezig en sinds kort erachter dat ik geen eisprong heb! Vandaar dus Clomid... Je lichaam kan je zo voor de gek houden heb namelijk zo vaak gedacht dat het raak was... nu dus weer pff hahahah spannend!!!!