Hallo allemaal, Ik ben nu zo´n 8 maanden van de pil af. De laatste 3 maanden heb ik last van allerlei klachten. Onregelmatige menstruatiecyclus, hoofdpijnen, vermoeidheid, misselijk en buikklachten, Afgelopen vrijdag ben ik bij de huisarts geweest omdat ik me zorgen maakte over mijn cyclus en de lange tijd om zwanger te worden. Huisarts gaf aan dat ik me nog geen zorgen moest gaan maken. Veel vrouwen hebben tijd nodig om alles in je lichaam op orde te krijgen. De huisarts benoemde dat ik last had van hormonale schommelingen en griepsverschijnselen. Vanaf vrijdagmiddagheb ik opeens last van hevige steken in mijn linkerzij en soms een zeurende pijn rechts. Ook heb ik last van pijnscheuten in mijn borsten. Ik weer de huisarts gebeld, moest ibuprofen 400 of 600 nemen en als de pijn niet minder werd langs komen. Na een uur werd de pijn lichter, dus ben niet langs gegaan. Ben daarin best wel terughoudend. S´avond werd de pijn weer heviger. Besloten om op tijd op bed te gaan met een warme kruik. Deze steken werden vanaf zondagavond pas minder. Heb nu nou en dan nog last van een zeurende steek, maar het wordt minder. Heeft iemand een enige idee wat het zou kunnen zijn of is er iemand die dit ook heeft gehad? O ja, ik heb net een menstruatie achter de rug van 7 dagen. Afgelopen dinsdag 22 april was de laatste dag. Liefs StayCalm