Hoi dames wat vinden jullie van mijn kaartje? ik vraag me ook af na hoeveel dagen na ovulatie je iets zou gaan merken als je zwanger bent. ik merk namelijk nog niets. alleen mn temp is wel hoog, maar dat was ie vorrige x ook toen ik al ongesteld werd. maar wat vinden jullie en denken jullie er van? http://www.fertilityfriend.com/home/23095a alvast bedankt! groetjess
Je temp is mooi hoog. Hopen op een innestelingsdipje en dat ie daarna weer omhoog schiet. Kan er nu nog niet meer van zeggen, het kan nog alle kanten op. Hoop dat je pendel uitkomt!
Ik heb de functie override gebruikt om zelf mijn eisprong te bepalen. FF snapte niets van mijn cyclus en wilde maar geen kruis neerzetten, dus heb ik het zelf maar gedaan op basis van mijn ovutest. Dan krijg je een blauw kruis ipv een rode. Mijn temperatuur is ook een beetje raar deze maand ik denk door de miskraam van begin deze maand.
Oh, oke. dat wist ik niet. Wel fijn dat het gelukt is om via een ovulatietest je ei te vinden! Hoop dat je temp weer snel normaal is. Sterkte !
Ja, ik zat te twijfelen op welke dag ik hem zou zetten. Misschien is cyclusdag 18 wel beter, zal hem verzetten. Op de 20e (CD17) was de lijn namelijk het dikst. Ik heb ook meerdere dagen een positieve ovutest gehad nml van 19 tm 22 nov?! en toen waren mijn testen op, dus weet niet of hij nu weer negatief zou zijn. Maar ik teste met ovutesten van de kruidvat en deze schijnen wel vaker vals positief te geven.
hee bloempje thnx voor je antwoord dus ik moet wel nog een dipje krijgen anders is het waarschijnlijk niet raak? kben benieuwd groetjess