Even een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb net als het gros last van pijnlijke borsten. Ik ben er achter gekomen dat als ik strakke (sport)bh's draag, dat ik minder last heb van mijn borsten. Behalve als ik hem uittrek, dan komt de pijn terug. Vraag: kan dit kwaad voor je borsten?
ik deed het ook altijd denk niet dat het kwaad kan ik droeg overdag een gewone bh die goed spande en snachts een spannende sport bh vanaf de 4de maand tot op het einde en heb geen problemen ondervonden
's nachts een BH aan... dat heb ik nooit. Is dat gebruikelijk of doen jullie dat alleen doordat/zolang je last van je borsten hebt?
´s nachts een bh aan is niet goed voor je borsten maar dat is alleen als je het altijd doet, een paar maanden tijdens je zwangerschap kan best hoor
nou ik moest het doen vanaf mijn 4de maand liep de melk zo uit men borsten dus snacht sport beha met zoogcompressen
Bedankt voor jullie meningen. Ik ben een stuk gerustgestelder en ik ben blij dat ik de komende tijd een stuk minder pijnlijke borsten hoef te hebben.
Het is niet goed om je borsten strak in te pakken. Zo kunnen de melkklieren niet heel goed ontwikkelen zover ik het begrepen heb. Te strak is niet goed en push up is ook helemaal niet goed. Bh moet ondersteunen maar ook wel de ruimte geven om je melkklieren te laten ontwikkelen. Ze doen niet voor niets pijn .