kan het kwaad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ingel, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Even een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
    Ik ben nu 7 weken zwanger en heb net als het gros last van pijnlijke borsten.
    Ik ben er achter gekomen dat als ik strakke (sport)bh's draag, dat ik minder last heb van mijn borsten. Behalve als ik hem uittrek, dan komt de pijn terug.

Vraag: kan dit kwaad voor je borsten?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Volgens mij niet. Deed het ook altijd!

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik deed het ook altijd denk niet dat het kwaad kan
    ik droeg overdag een gewone bh die goed spande en snachts een spannende sport bh vanaf de 4de maand tot op het einde en heb geen problemen ondervonden

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    's nachts een BH aan... dat heb ik nooit. Is dat gebruikelijk of doen jullie dat alleen doordat/zolang je last van je borsten hebt?

5. Dana

Dana Niet meer actief

´s nachts een bh aan is niet goed voor je borsten maar dat is alleen als je het altijd doet, een paar maanden tijdens je zwangerschap kan best hoor ;)

6. Dana

Dana Niet meer actief

overdag kan het al helemaal geen kwaad, dacht dat je ´s nachts bedoelde.

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou ik moest het doen vanaf mijn 4de maand liep de melk zo uit men borsten dus snacht sport beha met zoogcompressen :)

8. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Bedankt voor jullie meningen.
    Ik ben een stuk gerustgestelder en ik ben blij dat ik de komende tijd een stuk minder pijnlijke borsten hoef te hebben.

9. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Het is niet goed om je borsten strak in te pakken. Zo kunnen de melkklieren niet heel goed ontwikkelen zover ik het begrepen heb. Te strak is niet goed en push up is ook helemaal niet goed. Bh moet ondersteunen maar ook wel de ruimte geven om je melkklieren te laten ontwikkelen. Ze doen niet voor niets pijn ;).

10. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    ik had 's nachts een meegroeibh aan, dat scheelde ook flink in de pijnlijke borsten

Deel Deze Pagina