Innesteling of begin menstruatie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tryingfornumber3, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tryingfornumber3

Tryingfornumber3 Actief lid

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Ik ben vandaag 10 dpo en zou vandaag m'n nod hebben. Mn ei is altijd wat later maar heb altijd een cyclus van 30 dagen vandaag is dag 31. Nu heb ik sinds gisteravond bruin roze afscheiding niet heel veel af wat sliertjes met vegen. Heb voor de zekerheid maandverband in maar daar komt niks op. Ik dacht dus gisteravond nou het zal wel gaan doorzetten vanmorgen was ik dus verbaasd dat het nog steeds hetzelfde was normaal zet het dan snachts wel door maar nu dus niet ook was m'n temp nog niet gedaald naar basaal. Zit normaal basaal op 36,4 na m'n ei gaat dit naar 36,7 en enkele dagen later schommelt het tussen 36,8 en 36,9 vanmorgen was m'n temp 36,7 iets lager dan gister (36,8) maar nog niet zo laag als m'n basale temp voor m'n ei. Ik heb af en toe wel steekjes en krampjes. Zou dit een innesteling kunnen zijn of kan het soms zo lang duren voordat je menstruatie doorzet? Iemand dit weleens meegemaakt en was je toen zwanger of juist niet. Ik wil nog niet testen misschien morgenochtend als het niet heeft doorgezet.

2. Tryingfornumber3

Tryingfornumber3 Actief lid

29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Inmiddels is het toch doorgebroken dus geen innesteling

3. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812