Hallo dames! Graag zou ik iets met jullie willen delen aangezien ik wel graag wat hulp kan gebruiken. Sinds 5 maanden ben ik gestopt met de nuvaring.. Volgens de deskundige zijn de hormonen van de nuvaring met 2 dagen uit je lichaam. Sinds mijn 11e krijg ik al mijn menstruatie en deze krijg ik altijd Elke maand.. Nooit overgeslagen of andere gekke dingen gehad. Ik ben gestopt met de nuvaring omdat wij wel Een kind willen maar we zijn er niet mee bezig het is meer zo van als het raak is dan is het raak. Nu heb ik mijn laatste menstruatie gehad van 18 dec tot 24 dec. Dit is voor mij nieuw en aangezien ik nooit problemen heb gehad met mijn menstruatie. Natuurlijk ging ik gelijk een test doen deze was negatief. Wel heb ik sinds 6 weken allerlei symptomen Zoals pijnlijke borsten misselijkheid en overgeven maagzuur en pijn in de onderbuik.. Wat volgens andere om mij heen bandenpijn kan zijn. Dinsdag bloedprikken bij de huisarts. Vorige week trouwens een klein beetje bruine afscheiding (oud bloed) zo weinig dat het amper iets voor stelde. Wie komt dit bekend voor?
Tja, je kunt zwanger zijn of niet... Ik heb de maanden dat ik niet zwanger was iedere keer allerlei klachten gehad. Toen er weinig aan de hand was en ik dacht dat het neits geworden was, was ik zwanger... Ik zou zeggen, wacht je bloedtest af! Succes!
Wanneer heb je voor het laatst getest? En op je hoeveelste cyclusdag zit je nu? (geen zin om te tellen haha)
Tja, men kan wel zeggen dat de hormonen van de nuvaring met 2 dagen je lichaam uit zijn, maar dat betekent niet dat je lichaam dan meteen zelfstandig de juiste hormoonhuishouding heeft teruggevonden. Dat is wat ontpillen eigenlijk betekent. Je lichaam moet een herstart maken omdat het lange tijd hormonen toegevoerd heeft gekregen, waardoor de natuurlijke huishouding van slag is geraakt. Het kan even duren voordat je lichaam weer in balans is... Sterkte!
de maand januari helemaal niks.. en als ik van mijn gewone cyclus uit moet gaan heb ik 28 dagen en ben nu dan 6 dagen overtijd.. ik krijg het sinds dat ik mijn menstruatie heb elke maand.. dus dat ik het oversla en niets krijg en echt overtijd ben dat is wel nieuw voor mij. Zaterdag nog getest en deze was negatief.. woensdag prikken aangezien ik morgen alsnog moet werken en geen tijd heb om te prikken moet ik het woensdag doen.. het kan inderdaad zijn dat mijn hormonen overstuur zijn..
Tja, het kan al zou ik niet alleen op de klachten af gaan; je lijf kan je vaak voor de gek houden. bandenpijn kan het NIET zijn meid; dat duurt weken (vanaf week 15 op zijn vroegst) voor je daar last van krijgt in je zwangerschap.