Bruinverlies maar toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marisha, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb sinds enkele dagen last van heel licht bruinverlies. Ben nu al 3 dagen overtijd maar ben normaal altijd heel regelmatig (je kan de klok erop gelijk zetten).

Betekent dit game over of zijn er nog die bruinverlies hadden maar toch zwanger waren?

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik had ook bruinverlies en dacht dus dat dit de duivels waren. Maar omdat ik na 3 dagen bruinverlies nog steeds niet echt ongi was heb ik getest en bleek dus zwanger :D

Kan dus 2 kanten op bij je...zal duimen!

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Marisha, heb je al getest of niet?

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Heb 2 dagen geleden al getest (op NOD) voor het bruinverlies kwam maar was negatief.

Denk dat ik morgenvroeg nog eens ga testen want vind het toch heel raar. Voel me ook enorm ziek vandaag (precies een griepje aan het krijgen).

5. romyB

romyB Lid

4 feb 2007
    18
    0
    0
    venlo
    hey..

hoeft niets te betekenen ;)
    Ik had het ook, en dan schrik je wel.. maar omdat het nog maar 3 dagen overtijd zijn, kan het zijn dat zo'n test nog niet de positieve uitslag geeft...
    heb je de huisarts al gebeld? Misschien kan hij/zij je wat verder vertellen?

succes!

liefs romy

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik vrees dat het dan toch game over zal zijn voor mij.

Ben daarstraks naar het toilet gemoeten, was al 4 dagen geconstipeerd dus heb heel hard geduwd (sorry voor de details :)) en sindsdien heb ik last van rood bloedverlies. Er komen wel geen slijmen mee maar het stopt ook niet dus ik vrees dat dit het einde is voor deze maand.

Voel me wel een beetje down want dit was de eerste keer in een jaar dat ik overtijd was, ik had veel symptomen (zelfs vandaag nog misselijk enz) en dacht echt dat het nu raak was ](*,) t zal mss een griepje zijn in de plaats

Toch bedankt voor de steun.

Liefs, Marisha

7. romyB

romyB Lid

4 feb 2007
    18
    0
    0
    venlo
    geef niet meteen de moed op! Het zou zonde zijn als het zo is... ik zou zeggen maak een afspraakje voor meer duidelijkheid!

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik geef de moed niet meteen op maar heb net nog een testje gedaan en daaruit blijkt het nog eens... niet zwanger.

Ik kijk het gewoon nog een paar dagen aan. Als mijn ongi niet volledig zouden doorkomen probeer ik het mss nog eens volgend weekend.

Mijn mama was al twee weken overtijd voor ze eindelijk een positieve test had.

Ik ga gewoon proberen om er nu niet meer aan te denken en vooral niet meer te hopen. Misschien heb ik er gewoon te hard aan gedacht en is het daarom dat ik nu overtijd was (en is er geen enkele andere reden).

Als het volgende maand nog niet raak is gaan we naar de gyn.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Het is dan toch echt game over geworden.

Voel me zo ongeloofelijk slecht... elke keer als ik eraan denk barst ik in tranen uit... het zag er veel belovend uit maar het heeft dan toch niet mogen zijn... Na een jaar ben ik het echt wel beu... wordt het ons dan echt niet gegund?

Vrees dat het nooit onze beurt zal zijn...

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    meis kop op, er zijn hier meerdere meiden die lang/langer bezig zijn en uit eindelijk zwanger raken.

Kijk nou bv naar mij wij waren 11 maanden bezig en ja raak, dit is helaas uitgelopen op een miskraam maar we weten nu wel dat we zwanger kunnen worden.

Het duurt gewoon bij de een wat langer dan de ander

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Marisha is toch ook een jaar bezig?

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ja ik wil alleen maar zeggen dat er meer meiden zijn die lang/langer bezig zijn geweest eer ze zwanger zijn zoals ook in mijn eerder bericht staat ;)

Deel Deze Pagina