Hoi Dames, Ik ben sinds eind maart gestopt met de pil. Na 48 dagen werd ik ongesteld en daarna na 35 dagen. Als ik in mijn app kijk had ik wel op de juiste dagen geklust maar waarschijnlijk is mijn lichaam nog helemaal van slag. Ik hoop nu dat mijn cyclus weer korter wordt en gewoon rond de 28 dagen zit. Nu lag ik gister te zonnen en voelde wat gerommeld onder in mijn buik... opeens leek het net of er iets knapte. Ik vraag me dus af of dat mij eisprong kan zijn geweest want ik heb niet extra veel slijm ofzo, juist niet. Ook heb ik al 3 dagen na het klussen en 's ochtends dan roze als ik naar het toilet ga... weet iemand wat dat kan zijn??? Ik krijg elke maand weer met nieuwe dingen te maken waarvan ik denk, wat is dit nu weer? Ik hoop dat het mijn eisprong was en dat ik aan het einde van de maand zwanger blijk maar ik vind het zo lastig. Ik durf gewoon niet te hopen want ergens in mijn achterhoofd denk ik: ik word toch wel weer ongesteld. Iemand hier ervaring mee? Ik hoop het... het kan soms zo verwarrend zijn allemaal!!!