Sinds gisteraaf heb ik een moe zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat op zich wel meevalt. Vanmorgen kreeg ik even het idee dat ik ongesteld ging worden, wat op 8 dpo best vroeg is maar niet onmogelijk. Het ergste is dat vanmorgen mn gehele vagina en buiten liggende gebied heel gevoelig is. Ik wilde vanmorgen tempen, maar dat deed best wel pijn... (net alsof ik het met grof geweld deed). Ook het plassen daarna deed pijn aan de clitoris. Nu valt me op dat alles bijna paarsig rood is, alsof het beter doorbloed is. Clitiros is ook licht opgezwollen. Afscheiding is aanwezig, creme/witkleurig, dikkig, vloeibaar en ruikt niet vies. Ik weet niet of dit een ontsteking is, of dat iemand anders dit herkent? Het is geen candida, want die symptomen herken ik uit duizenden (geen jeuk).
Blaasontsteking? Kan ook... ik had vandaag ook last van dacht dat ik ongi zou worden en bij plassen deed echt pijn en me vagina is ook zo rood/opgezwollen en afscheiding maar geen jeuk..En was k langs huisarts geweest bleek dat ik blaasontsteking heb
@Wolffje schimmelinfectie is candida? Ik heb geen jeuk dus is er ook een zonder jeuk? @Zoete ik ga het in de gaten houden.. Maar ik hoef niet meer te plassen dan normaal en mijn blaas doet ook geen pijn, was dat bij jou ook dan? En het doet ook (nog) niet erg veel pijn bij het plassen. Het zeurende gevoel is vooral in mn linker lies.
Ok, bij mij is dat altijd het eerste wat ik krijg. Daarna komt pas de gevoeligheid en de droogheid/kloofjes ed... Maar bedankt, ik hou dat dan ook even in mn achterhoofd
Hej dames, Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad, zonder dat ik specifiek pijn had bij het plassen. Verder heb ik wel eens een schimmelinfectie gehad (flinke ook) zonder jeuk, maar wel zeker met pijn. Dat was voor 2 weken geleden, en een dag of 2 later (toen ik dacht dat het over zou gaan) kreeg ik ook vet veel van die witte irritante korreltjes. :x. Misschien zijn het uitzonderingen en misschien werkt dit berichtje alleen maar verwarrend, maar ik had dat dus. Hoop verder dat jullie allemaal positief testen (op 30 juni). En houd in gedachte dat zowel blaasontsteking als candida een symptoom KUNNEN zijn voor zwangerschap, dit komt door schommelingen in ons hormoonhuishouding.