Innesteling of is het niets?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoihoi!
    11 juli een knal ovulatie test gehad.. Waarschijnlijk 12 of 13 juli mn eisprong. Vanmorgen voelde ik wat lichte steekjes in mijn onderbuik. Kan dit een eventuele innesteling zijn of is dit te vroeg? Nog meer meiden die dit of id hebben gehad en positief testte of verbeeld ik het me maar? Ben zooo benieuwd:D

2. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Het zou volgens mij wel kunnen. Spannend in ieder geval :)!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Lijkt mij een beetje vroeg. Innesteling vindt vaak 6-10 dpo plaats maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Succes met wachten

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nou dat zou zeker wel kunnen innesteling kan 3/4 dpo geloofik. Hier ook op 12 juli me ei gehad en gisterenavond en vanochtend een licht maar roze streepje op een zwangerschapstest! Voelde me gisteren zoo duizelig dat snapte ik niet nog nooit gehad. En toen getest.

5. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Meen je dat nou?! Dus ik mag je voorzichtig feliciteren?? Show je foto eens!:D

Dan lopen we gelijk.. Ik heb hem denk ik ook de 12e of 13e gehad. Maar ik ga nog niet testen. Wist niet eens dat je zo vroeg positief kon testen. En wat voel je nu? Ik niets namelijk.

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi hier 11 e m'n eisprong gehad en nu dus een week verder. Was twee dagen terug ook heel duizelig savonds vond het maar raar. Afgelopen twee dagen beetje grieperig in m'n lijf geweest en voel me nu weer prima. Alleen nog erg moe. Ook steekjes en krampjes onder in m'n buik ervaren maar vraag me nu af of het was omdat ik me niet helemaal lekker voelde.

7. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dat is dan ook spannend voor jou!! Dan had jij ook 5dpo wat krampjes.
    Laten we het hopen! Ik voel nu ook niets meer. Had je dit ook bij je eerste kindje?

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Bij m'n eerste kindje weet ik het allemaal niet meer voor nod. Ik dacht juist dat ik helemaal niets voelde.. Was er namelijk zeker van dat ik ongesteld zou gaan worden ivm krampen een dag voor nod. Maar toen was ik toch zwanger.
    Nou zeker spannend weer. Ik duim voor ons :)

9. Mamamiess

Mamamiess Lid

18 jul 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, toevallig net nieuw hier en ik loop gelijk aan met jullie! Ik mag eigelijk jullie beiden wel feliciteren! Ik zit in me eerste ronde van me tweede kindje, slik al bijna een jaar geen anticonceptie meer. Maar sins vandaag ben ik wat maagzuur en vanmiddag even misselijk toen iemand naast me een kaas broodje naast me at, sins 2 dagen appart gevoel in me buik zo nu en dan... Wat spannend dit weer 🙈

10. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoihoi mammamies!! Wat leuk dat je mee kletst! Feliciteren is het te vroeg voor haha, ik weet in ieder geval nog helemaal niets. Was meer
    nieuwschierig of meer mensen zo vroeg iets voelde. Af en toe heb ik ook maagzuur. Wat spannend ook voor jou! Zulke symptomen mogen inderdaad allemaal komen hihi;)

11. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Deze is wat donkerder gemaakt. Deze is van vanochtend. Maar het is nog te vroeg voor andere testen. Deze zijn van zwanger en kids uiterst gevoelig.

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @maybe die testen geven 70% valse streepjes ... hoop voor jou dat het niet zo is. Zou even een andere test proberen .... die van de action ofzo.

13. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Heb al 2 dagen streepjes en echt roze niet grijs en binnen afleestijd. En van vanochtend is donkerder dan gisteren ochtend. Maar ik ben ook nog zeker niet overtuigd omdat het nog zo vroeg is.

14. Mamamiess

Mamamiess Lid

18 jul 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg! Ik ga morgen een testje waagen, voel me zoo niet mezelf. Ben misselijk me hele lichaam jeukt me buik en onder benen vooral! Al paar dagen wat plopjes...

15. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Spannend inderdaad! Ik ben benieuwd naar jullie testen!

16. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ik zie ook een streepje niet bekend met deze testen. Misschien k2v5 proberen?

17. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Jaa heeeeeeel licht tuurstreepje maarja wat wil je ongeveer 7 dpo

18. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoohoiiiii!!

Zie idd een streepje!! Maar zou idd doortesten. Ik heb mezelf voorgenomen om niet voor nod te testen. Mijn nod is volgende week maandag. Ik had gister avond weer heeeeel even wat steekjes, zomaar 1 minuutje. Maar verder geen bloed verlies of id, voel me prima, maar de meeste voelen zo vroeg ook niks. Nu vraag ik me alleen wel af of mijn ei wel echt is geweest na mijn positieve ovulatie test want ik temp niet. Als ik dan volgende week maandag niet ongesteld ben doe ik uiteraard eerst een testje. Maar als deze negatief is betekend het dan dat mijn ei niet is gesprongen?? Of later? En als het zo is dat mn ei later is gesprongen, had ik dan als ik door gegaan zou zijn met ovulatie testen de piek nog een x gehad? Ben erg benieuwd!:)

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hai
    Ik loop waarschijn gelijk met jou Star :)

Hier is het toevallig op het waarschijnlijkste vruchtbaarste moment raak geweest. Sindsdien voel ik me zo anders.
    Raar gevoel in m'n buik. Gister last van steekjes in m'n schaambeen,af en toe soort stuwing gevoel in m'n borsten. Maar ja , het zegt allemaal niks tot je getest hebt.
    Ik wordt zo onderhand wel gek van mijzelf, en nog een week wachten pffff

20. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat leuk!:) haha leuk he, die kwaaltjes. Maar misschien voor het goede doel! Ik werd vannacht wakker, misselijk en warm. Misschien omdat ik vandaag kon starten bij mijn nieuwe job haha, maar laten we hopen op wat anders. :D verder heb ik geen gekke kwalen. Duurd lang he zon week?

Deel Deze Pagina