Hallo lezers, In de maand januari heb ik een miskraam gehad. Ik was +- 8 weken zwanger. Wij zijn door aan het oefenen geweest. Van 3 tot 7 april was ik ongesteld, een week erna in de vruchtbare week hebben we seks gehad. Weer een week erna kreeg ik last van bruine afscheiding tijdens het plassen/ afvegen afvegen(hield z'n 5 dagen aan, het was te weinig voor ongesteldheid en te vroeg). Ik had 30 april ongesteld moeten worden maar ik ben nu dus 4 dagen te laat. Zijn er vrouwen die het zo ook ervaren hebben? En toch zwanger zijn? Ik heb nog niet getest probeer er zo lang mogelijk mee te wachten . Graag reacties Groetjes Jennah
Geen ervaring Jennah, maar als je al 4 dagen overtijd bent kan je echt wel testen hoor Hoe weet je trouwens dat je 4 dagen overtijd bent? Gebruik je ovulatietesten of temperatuurmethode om je eisprong vast te stellen?
Bedankt voorje reactie. Dat weet ik omdat ik een app gebruik waarop ik aangeef wanneer ik ongesteld ben geworden deze houd mijn cyclus bij en de vruchtbare tijden . Heel handig . Misschien moet ik dan toch maar een testje gaan halen halen. Groetjes Jennah
Ik zou ook een testje wagen. Btw een app kan niet in je lichaam kijken dus het kan ook zijn dat je ei later is geweest
Hallo allemaal. Net een testje gedaan en in het schermpje stond 'zwanger'!!! Vriend gebeld en zo ontzettend blij 😁. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. (duimen!) Happy!
Gefeliciteerd!! Ik had ook 4 dagen lichte bruine afscheiding, 6 dagen voor nod en 1 dag na nod getest, beide negatief. Ik ga over morgen testen en dan ben ik 9 dagen na nod. Ben benieuwd, want ik ben nog niet ongesteld..
Ik had precies hetzelfde. Gisteren drie dagen over tijd en jawel....zwanger! Hoewel ik ook bijna niet durfde te testen voor weer een teleurstelling want de maand ervoor had ik ook drie dagen bruin verlies bij het afvegen. Ik denk dat het toen niet is blijven zitten. Maar voor nu; Gefeliciteerd!!