Innesteling of lichte, korte menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Essie79, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Esther en ik wil graag (hééél graag) zwanger worden. Ik ben sinds april gestopt met de pil om alles weer natuurlijk zijn gang te laten gaan, en ben nu 2 maanden 'bezig'. Vorige 2 maanden was mijn cyclus 28 en 27 dagen. Vooral de laatste was zeer heftig (ernstige krampen, veel bloedverlies etc etc). Nu heb ik afgelopen dinsdag, op dag 25 van mijn cyclus, wat bloed verloren en gisteren nog een klein beetje. Niet of nauwelijks krampen. Nu is het bloeden alweer gestopt. Mijn vraag is: kan dit een innestelingsbloeding zijn geweest? Zo ja, wanneer kan ik dan gaan testen....?! Morgen (vrijdag) is mijn cyclus 28 dagen.

ALvast enorm dank voor jullie antwoorden!

groetjes Esther

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als ik jou was zou ik zondag of maandag testen? Het kan een innesteling zijn geweest, maar ook gewoon een kortere cyclus. Spannend hoor!

3. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    ik hoop het voor je meis alleen denk ik persoonlijk dat een innesteling 2 of 3 dagen voor je NOD erg onwaarschijnlijk is

4. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Wat zou het dan kunnen zijn? Het was helder bloed; normaal is het als ik al bloed verloor voor ik ong. werd, oud bloed. En oja, ik verloor ook telkens wat bloed rond de eisprong, maar deze maand niet! Kan dat wat zeggen?

groetje

5. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Hoii Essie,ik denk ind. ook niet dat het een innesteling is geweest.. :cry:
    Dat vind ong. 1 week voordat je ongie word plaats..
    Ik heb ook zoiets afgelopen mnd meegemaakt,ik verloor 1 week voor mn nod een beetje bloed met afvegen en daarna 6 dagen een heeel klein beetje bruine afscheidng,ben vandaag naar de huisarts geweest omdat ik nog steeds niet ongi. ben geworden zei zei dat het misschien toch een klein miskraampje is geweest,voordat het zich echt heeft genesteld er toch iets fout is gegaan dardoor de bloeding.
    Dus gewoon afwachten op de volgende ongi.,en er niet te veel aan denken want je kan onbewust je ongi. uitstellen als je er te veel aan denk..zo poeh heel verhaal hoop dat je er wat aan hebt..

Succes liefs.. :thumup:

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik ga gewoon morgen testen en dan zie ik het wel.......

7. Diaan1907

Diaan1907 Lid

26 sep 2008
    99
    0
    0
    Je hebt gelijk..hoop dat het raak is..
    Voel je je anders dan normaal?

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ach, je gaat van alles denken he.... Het verschil is dus wel dat ik geen krampen heb voor de ms die ik anders wel altijd heb. Valse hoop misschien maar ik zal morgen wijzer zijn. xx

9. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    hallo

ik heb 3 dagen geleden ben ik ook begonnen met licht bloedverlies eerst was het bruin toen licht roze en gister hevige bloeding nu vandaaag gaat het al weer helemaal weg is al weer een stuk minder moest normaal pas 11 nov ongestelt worden en toen ik zwanger van me dochtertje bleek te zijn ben ik ook nog een beetje ongestelt geweest en toen later bleek ik zwanger te zijn mijn testen zijn nu nog negatief gewoon hoop houden
    je moet er ook niet te veel met je zwangerschap bezig zijn

10. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Haha! Ja ik weet het.... Het valt ook best mee hoor, heb gelukkig veel andere dingen waar ik me mee bezig hou. Maar zo die laatste daagjes.....
    Weet jij nog welke dag je toen wel positief testte?

11. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    het kan wel een innestelingsbloeding zijn, lees vkforum er maar op na. Maar dat weet je natuurlijk pas zeker als je een pos. test hebt.........spannend!

12. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    ik had gisteren mijn eisprong. ik voelde ineens steken en wat kramp. Ben toen naar toilet gegaan en was ineeens donkerrood! en nu nog steeds een beetje.....

Iemand een idee wat dat nu weer kan zijn..?

Ik heb altijd een cyclus van 31 en dit is pas dag 17!

groetjes

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi,
    Ten tijde van je eisprong kan je wat bloeden, is normaal dat had ik ook (behalve dus afgelopen maand). Is het bloeden gestopt?

Ik heb vanmorgen een test gedaan: negatief. Ook weer een bloeding gehad die weer gestopt is. Heel raar allemaal iig. Heb (bijna) geen buikpijn, terwijl ik dat anders altijd wel heb bij mijn menstruatie... Misschien volgende week nog een x testen voor de zekerheid.

14. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    nee het bloeden is niet gestopt. Het lijkt net of ik weer ondesteld ben.
    pfffff, noooit eerder gehad dit!

het is niet veel, maar wel gewoon donkerrood en dat is raar....

groetjes

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Vreemd. Heb je ook nog steeds krampen? Je zou je huisarts kunnen bellen.

Bij mij ook nog steeds heel vaag, ik werd 'ongesteld', dacht ik afgelopen vrijdag. Nou het was hooguit iets meer dan een dag wat bloedverlies zonder veel pijn, en toen stopte het weer. Ik lees vaak dat sommigen in het prille begin vd zwangerschap nog wat bloeden dus laten we het hopen...... Ik ga woe of don ofzo weer testen....spannend wel!

16. Niet meer actief

De innesteling is een proces wat weken duurt..
    Meestal is het in de 6e week van de zwangerschap pas echt ingenesteld..
    Tot die tijd bestaat er nog het risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo.
    En je kan ook licht bloedverlies hebben als je gewoon zwanger bent.
    Innesteling of niet.

Als het bloedverlies echt anders en minder is is testen echt mijn advies.
    Het is ook niet zo dat HCG pas vanaf de innesteling aangemaakt wordt, het wordt al vanaf de bevruchting aangemaakt.
    Sommige komen er na de echo achter dat ze 4 of 5 dagen na hun eisprong al positief hebben getest.

Dus ja, ik hou het op testen.
    Is hij negatief dan kan je ongi of nog goed doorbreken, het kan namelijk ook een voorbode zijn van de echt ongi.
    Of als dat niet gebeurd zou ik even naar de huisarts gaan om te vragen wat zijn/haar advies is.
    Het is namelijk zowiezo vreemd dat er ineens een extreem korte ongi is terwijl je normaal veel ongi bent.
    Het kan wel hoor, maar ik zou er niet zo 123 vanuit gaan.

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Nee dat doe ik dus ook niet, ik heb mijn twijfels. Ik heb normaal nl een prima regelmatige cyclus.
    Ben echt enorm nieuwsgierig....

18. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    nee, heb geen krampen meer en gisteren was er alleen nog maar roze aan papier. Vandaag nog niets gezien.

Vreemd he?
    Als dit met mijn eisprong te maken heeft gehad, was dit mijn heftigste ovulatiebloeding tot nu toe. Meestal is het alleen roze aan papier verder niet....

Groetjes

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Dan zou ik, als het lukt, wachten tot de NOD dag en dan evt. een test doen. Die was bij mij dus negatief, maar ga a.s. donderdag weer testen....spannend! Ik heb nl na 2x een minimale bloeding helemaal nergens meer last van gehad.

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik snap er nx meer van! Gisteravond negatief getest (ja met avondurine dus....kon niet meer wachten). Gistermiddag een klein beetje bruin bij afvegen, sinds vanmorgen buikpijn maar geen bloeding; en dat zou dan wel erg laat zijn (6 dagen later) voor mn ms die altijd op tijd is. Ik heb dus de 4e, 7e en 13e minimale bloeding gehad zonder pijn en nu pijn zonder bloed.....

ZOu ik toch zwanger zijn......?!?!

Wat vervelend die onzekerheid!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina