ik vroeg mij af of het echt waar is dat je kan "kiezen" welk geslacht je kindje heeft... ik hoor het steeds vaker om mij heen, mijn vriendin is drie maanden terug bevallen van een meid en ze vertelde dat ze daar een recept voor had. (vrijen ruim voor de eisprong?) wat zijn jullie bevindingen?
Goh willen we tegenwoordig ook nog kiezen? Een jongen of een meisje? Blond haar of toch liever bruin? Groene ogen of gaan we toch voor blauw?
Het is natuurlijk geen waterdicht recept maar het idee erachter is dat de zaadcellen die voor de jongens zorgen sneller zwemmen maar korter leven dan de zaadcellen die voor de meisjes zorgen. Als je tot 3 dagen voor de ovulatie vrijt en daarna niet meer tot het eind van je cyclus, dan zou de kans op een meisje dus groter worden. Nadeel daarvan wel is dat je per maand maar iets 6 dagen zou mogen klussen volgens dat recept. Voor ons een beetje weinig, dus ik denk dat wij het toch maar aan het toeval over gaan laten (ook al hebben we stiekem een beetje een voorkeur voor een meisje)
Vrouwen die veel rozenbottelthee drinken schijnen een grotere kans te hebben om een meisje krijgen. Brandnetelthee daarentegen is het middel voor een jongen. Pas op voor winterbloesemsmaak dat levert hermafrodieten op! Succes!
"recept" voor een jongetje of een meisje? Je mag god op je blote knietjes danken dat je uberhaupt zwanger mag raken en een gezond kind mag baren. :x
Zie verhaal van Emmeken. Ik wilde heel graag een meisje en het is gelukt! Haha . En ik mag er de hele zwangerschap voor op de blaren zitten, want ik ben MISSELIJK (ja, nu nog)! Nee hoor, wij hebben gewoon rond de (vermoedelijke) eisprong geklust. Je weet toch niet precies wanneer ie nou is (en in mijn geval was de bevruchting kennelijk 5-7 dagen na de positieve ovulatietest). Natuurlijk moet je gewoon blij zijn met wat je krijgt en dat je uberhaubt al zwanger wordt. Maar het is wel zo dat stiekum best veel (vnl) vrouwen toch een (lichte) voorkeur hebben. Klusze!
Oja, ik heb ook wel eens gehoord dat voor een meisje de vrouw tijdens de sex een muts op moet zetten en voor een jongen moet de vader een muts opzetten, ofzoiets. Hahahaaaaa! (Onee, schat STOP! We zijn de muts vergeten... hihi)
whahaha en haar rechterarm in de lucht moet steken en moet jodelen als ze klaar komt voor een meisje. Haar linkerarm en het volkslied voor een jongen sorry nu stop ik echt
hier was ik al bang voor! ik heb het niet over wel of niet zwanger KUNNEN raken maar als het toevallig snel lukt, dus er NIET vanuit gaande dat je moeilijk zwanger wordt... dus alleen reageren als je je er niet aan stoort.
wij hebben ook geen voorkeur en hopen ook dat we zwanger worden en dat zaad dat sneller zwemt en korter leeft voor jongens geld wilt dus zeggen dat wij alleen meisjes kunnen krijgen manlief heeft namelijk traag zaad nou geslacht maakt niet uit als het maar gezond is
Maar eefjens, dit kún je niet los van elkaar zien... Als je moeite hebt om zw te worden, of het steeds mis gaat, dan wil je gewoon een kindje. En als dan iemand komt vragen hoe je ervoor kan zorgen dat je een jongen of meisje krijgt, dan kun je deze reacties verwachten. Een kindje is een kindje, piemeltje of niet, en als dat kindje er komt, mag je je heel gelukkig prijzen. Velen van ons is dat geluk (nog) niet gegund...
Afgezien van het feit of je nu wel of niet snel zwanger raakt. Het blijft gewoon kul als je gaat uitrekenen wanneer je moet vrijen voor een bepaald geslacht. Ach iedereen zijn eigen ding en veel succes met het gericht vrijen voor het juiste geslacht En stel dat je nu toch iets anders krijgt dan gewenst?