100% zeker negatief!!!..... toch?...AArgh!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bijtjebloempje, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Tegenwoordig kan ik mijn eigen hormonen en gevoel niet meer vertrouwen :( deze willen blijkbaar graag zwanger zijn (schijnzwangerschapsyptomen) en daarom kan ik volgens mij!!! fictief een lijntje gaan zien:( ???? Volgens mij word ik echt gek:$..
    Mijn verstand zegt dat als de test negatief is ik het gewoon weg niet ben. Het voelt zooooo tegenstrijdig!! en juist daarom het mezelf extra duidelijk te maken;) deze test is 100% negatief toch?!
    De onderste (volgens mij) is een mislukte test..
    En wie heeft dit vaker meegemaakt?! Hoop stiekem dat ik niet de enigste ben?;):)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    als de onderste mislukt is dan ben je niet zwanger, want de bovenste is echt spierwit

3. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai ben bang je net als mij hoopt het posi is maar denk ook helaas het negatief is. Die ene is denk verkeerd door gelopen. Ik nu 11 dagen overtijd voel me zwanger net getest ook met kruidvat maar zag niks. Nog nooit zolang overtijd tja Miss de spanning dat ik niet ongi word pfff

4. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden he?! :( snap er niks van... De huisarts heeft afgelopen vrijdag een uitstrijkje gemaakt bij mij.. krijg over 3 weken pas uitslag.. blijf maar afwachten..

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    helaas ik zie geen lijntjes hoor meid, je lichaam kan indd doen als of. maar als het zo was komt er zeker een streepje zou me er niet te veel mee bezig houden want het geeft ook stress

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie helaas ook niks. Sorry.
    wat duurt dat lang dan dat wachten. Succes met wachten.

7. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hallo Dames!!

Bedankt voor de berichtjes!:)
    Het is wel eventjes confronterend met mijn gevoel (die zegt nog steeds zwanger), maar mijn verstand zegt; zie je wel dat het negatief was (de test) en dat jullie gelijk hebben.. ;) Vanaf nu eventjes echt proberen om het van me af te zetten, misschien draait dan mijn gevoel wel bij..

Ik had trouwens nog wel een vraagje, soms lees je op het internet dat mensen zelfs tot en met met 6 weken negatief testen? Hoe kan dat dan?.. :( dat zal vast niet bij mij het geval zijn maar vraag het me af?

8. vernon

vernon Niet meer actief

Te weinig HCG misschien en daarom negatief?

Als je het zeker wil weten, doe dan morgen met ochtendurine nog een test of koop een digitale. Als ik zo getest had zou ik er persoonlijk niet zeker van zijn of je wel of niet zwanger bent en er dus nog meer doen!

Anders eventueel een bloedtest?

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou... Ik zie op die onderste een streepje hoor.....

Waarom is die mislukt dan?

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    roze streepjes staan veel te dicht op elkaar.. daarom mislukt

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou niet met zekerheid durven zeggen dat de onderste negatief is hoor. Hoeveel tijd zat er tussen die testen? Als het van hetzelfde plasje was dan is het wel negatief. En anders nog even een test doen.

12. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    En daar gaat mijn gevoel weer.. dus toch?..
    De volgende keer dat ik ga testen is na de periode dat ik ongesteld had moeten worden.. deze maand maar extra gezond eten en drinken!! Dat kan in beide opzichten geen kwaad ;)

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mmmm, ik denk (kijk op mn foon) op de bovenste wel iets heeeeeeel vaags te zien ???

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd de test is niet goed doorgelopen .. hij is echt negatief..
    hopelijk snel een positieve test :)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hij is echt negatief.. er is geen eens een 2e streep..

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Volgens mij is de bovenste echt negatief en de onderste inderdaad mislukt, het streepje is er wel maar op de verkeerde plaats.

Ik zou een paar dagen wachten en dan 's morgens testen. Ik had de dag van mn NOD nog een negatieve test in handen, de dag erna was ie positief. Niet dat ik je hoop wil geven hoor, maar het kan wel.

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Die onderste test is niet goed doorgelopen en helaas zie ik op de andere test niets... :(

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Negatief, geen twijfel mogelijk ook.

19. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    hmsz.. oke.. over een weekje nog maar eens testen dan.. voor die €5,00 ;);)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Eens met de rest deze zijn echt negatief.

De eerste is echt wit niks op te vinden.

En de 2e heeft een doorlooplijntje is de kleurstof iets van mee gelopen.

Deel Deze Pagina