Innesteling of menstruatie? Raar lijf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rouge, 30 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rouge

    Rouge Fanatiek lid

    14 nov 2022
    1.547
    1.142
    113
    Fotograaf
    Ik snap er helemaal niks meer van 19 Jan knallende ovulatie test gehad.
    Dat zou betekenen dat ik nu 10 door zit...maar

    Zaterdag wat spotting daarna weg
    Gister weer spotting... Veel kramp en rugpijn gisteravond wat roze rood bloed in toiletpot... Dus ik er vanuit gegaan daar is m'n menstruatie... M'n temp ook gezakt.
    Vanochtend wilde tempen niet zo kreeg verschillende metingen achter elkaar, begon op 38....dat zou wel erg uit de bocht liggen, dus van de meest logische uit gegaan
    Ondanks kramp en rugpijn dat je denkt dat je zou leeg moeten lopen alleen maar heel licht roze verlies, bmm zit ook hoog, nu kortom ik snap er niks meer van.


    Moet ik het bloedverlies van gister ook als spotting rekenen?
     
  2. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zou er wel vanuit gaan dat het een menstruatie is. Nog even afwachten.
     
    Rouge vindt dit leuk.
  3. Bootje86

    Bootje86 Actief lid

    14 nov 2022
    385
    309
    63
    Vrouw
    Ik heb exact hetzelfde, nu op 11 of 12 DPO: zaterdag wat lichtbruin, zondag ook wat donkerder bruin/roze, dus ik dacht: nu begint het. Maar daarna helemaal niets meer. Ik heb veel buik en rugklachten en sinds vandaag ben ik wat wee op de maag.
    Enige verschil was dat mijn temperatuur wel hoog is nog. Vreemd lijf...
    Als ik over 2 dagen niet echt ongesteld ben, ga ik testen.
     
    Rouge vindt dit leuk.
  4. Rouge

    Rouge Fanatiek lid

    14 nov 2022
    1.547
    1.142
    113
    Fotograaf
    Ja ik kijk wat m'n temp morgenochtend doet blijft ie laag dan ga ik er idd vanuit dat t menstruatie is. Mssn slechte eisprong waardoor weinig menstruatie
     
  5. Noaxvdv

    Noaxvdv Actief lid

    23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Hoi dames,

    Misschien herkennen jullie je in mijn situatie of hebben jullie ideeën over wat ik nog kan doen?
    Ik ben inmiddels 15 dagen overtijd, heb denk ik inmiddels meer dan 20 zwangerschaps testen gedaan, allemaal negatief! Maar veel afscheiding en borsten die groter worden, bijna met de dag lijkt wel. Ook lekkende tepels af en toe
    Het is niet per se de bedoeling om zwanger te worden maar als het zo is is het welkom!
    Al bloed geprikt bij de huisarts en de eerste keer konden ze niet echt wat vinden. Vandaag nog een keer geprikt omdat ze het toch wel gek en een beetje zorgelijk vinden vanwege baarmoeder afwijking en nog nooit een cyclus te hebben gemist. Zelf met doorslikken van de pil ben ik altijd nog ongesteld geworden.

    iemand dit eerder gehad? Ik hoor het heel graag want m’n geduld raakt op!
     

Deel Deze Pagina