goedemiddag meiden ik heb een hele rare pijn aan me hoofd. Gister kreeg ik ene uit het niets pijn naast me rechteroog (bij me slaap) echt onderhuids net alsof iemand me geslagen had en het bont en blauw was maar er was niks te zien Vanmorgen ben ik opgestaan met die pijn op me voorhoofd Precies boven alle 2 mijn ogen. Het doet alleen pijn als ik het aanraak Ik heb dit nog nooit eerder gehad komt dit bij iemand toevallig bekend voor?? En ik heb echt me hoofd niet gestoten en me vriend heeft me ook niet per ongeluk geslagen of zo
hai!! Raarrrrr, maar ik heb dat ook,... Sinds 2 dagen heb ik op het bot boven mijn ogen...op mijn wenkbrauwen zeg maar, pijn! als ik er druk lijkt het alsof ik een paar meppen heb gehad, voelt als blauwe plekken, maar ik zie niks en heb natuurlijk geen meppen gehad....dussssss ik weet niet wat het is! Bij mijn slaap/zijkant ogen heb ik nergens last van.... Raar maar fijn om te weten dat iemand anders het ook heeft...hihih, sorry dat ik het zo zeg... Maar goed,...heeft misschien met je cyclus te maken? ik zit bijna 1 week na eisprong en zou vandaag (als het mee zit) innestelling moeten hebben,... nou als je weet wat het is, hoor ik het graag. Zal jou ook laten weten. succes!
Valt mij trouwens wel op, dat wij precies zelfde cyclus hebben,...ook 20 dagen en over 9 dagen testen,... hahaha vaaaag!! en alle 2 die pijn,...hmmmm
hey ! Dat is zeker heel apart! Maar wel 'fijn' dat ik niet de enigste ben...ben me vriend namelijk al gaan vragen of hij me echt niet in zijn slaap had geslagen hahahaha arme ziel Maar ik ben dr nog niet achter wat het is zodra ik iets weet of krijg opnieuw zal ik het even melden
Goedemorgen ik ben dr vanmorgen weer mee opgestaan, doet al iets minder pijn als gister maar voel het nog.. Heb jij trouwens dan ook nog last van andere dingetjes??
hey!! ik voel het ook nog steeds, maar stukken minder dangister en eergister,..vaag he! ik had vanmorgen toen ik wakker werd en nog even lekker in bed bleef liggen ongi buikpijn,...echt onder in mijn buik,...steekjes,..Nu geen last meer van,....maar misschien wordt ik wel eerder ongi en is mijn cyclus anders,..ik weet niet... verders geen last... jij??
ongi krampjes en dat stomme voorhoofd dan en af en toe een trekkerig/stekerig gevoel in me borsten maar dat komt met vlagen...en ik was vanmorgen om 4 uur al wakker ik kon gelukkig na wat draaien en doen wel weer in slaap vallen waarschijnlijk is mijn cyclus deze ronde 24 ipv 28 maar weet het niet zeker we zullen zien maar ik wordt wel moe van dat voorhoofd
ja raar he,..maar ik moet zeggen, ik voel het een stuk minder na vanmorgen,...het lijkt af te nemen,..gelukkig!! Nou succes!! We gaan het meemaken volgende week
en,...? kan nu toch nog niet zichtbaar zijn of wel?? Ik ga proberen pas volgende week maandag of dag daarna te testen...Als ik niet ongi wordt natuurlijk,... Ik heb de afgelopen maanden elke keer eerder getest, en ga dat proberen niet te doen nu,...maak mijzelf alleen maar gek ermee dusssssss probeer het uit te stellen tot maandag,...Mocht ik mij van de week heel erg raar voelen, dan miss stiekem eerder.... ik hou je op de hoogte,..jij mij ook? succes! groetjes
hey ja niet echt de testen staan in me album want kreeg een beetje een vage streep. Maar natuurlijk hou ik jou op de hoogte vind het helemaal geweldig dat er iemand die hetzelfde loopt als mij met een beetje dezelfde kwaaltjes
ja inderdaad,...en nog zelfde tijd nod ook,....wat een spanning he,...nog een hele week wachten!! Wanneer ga je weer testen??
schaam schaam schaam! Ik kon me niet inhouden en net een cb + gedaan en daar kwam een lichte + binnen 5 minuten!!!! Pppffffff.....
en dat 7 dagen ervoor oke.. ikz ou nog ff 3 dagen wachten voor de volgende.. maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd
Watttt?? Dat meen je niet,...wat gaaf!! En inderdaad al zo snel dat het zichtbaar is...goed hoor! Gefeliciteerd!! Test je over een paar dagen nog een keer voor de zekerheid en om te zien of de test donkerder wordt... Heb je verder nog andere symptomen dat je dacht van Jaaa nu is het raak?? En die pijn boven je ogen,..heb je dat vaker gehad of alleen nu? ik ben zeeeer nieuwsgierig nu, zeker omdat je ook die pijn boven je ogen hebt en nu een positieve test in handen,... ik durf nog niet te testen hoor, ben zo bang voor de teleurstelling,.. ik voel verder niks,...op pijn in mijn buik na met vlagen, maar dat had ik alle andere maanden ook al.... pffff erg dat wachten... Groetjesssssss
Ik heb er gisteravond wel een foto van gemaakt niet erg duidelijk maar heb een foto alleen kan ik hem pas vanavond plaatsen want het fototoestel ligt thuis en ik ben onderweg naar mijn werk dus nog heel even geduld Maar ik denk dat ik deze ronde een cyclus heb van 24....me banner staat op 28 dagen... Aangezien ik wel eens schommel tussen de 24 en 28
Hey ! Ik ga er nog niet echt vanuit dat ik zwanger ben omdat de + nog zo licht is plaats vanavond even een foto. Dus ik ga zeker nog testen denk dat ik vanmiddag even kv testjes ga halen en dat ik die van de week doe Maar ik denk dat ik deze ronde een cyclus van 24 heb in plaats van 28 en dat ik daarom misschien al eerder een posi test kan hebben. Want me banner staat ingesteld op een cyclus van 28 Maar die pijn boven me ogen had ik nog nooit eerder gehad (is trouwens ook helemaal weg nu ) voor de rest heb ik wel wat symptomen maar een aantal dingen heb ik ook als ik ongie wordt - gevoeligere tepels met af en toe een steekje in me borsten, lijkt trouwens of ze nu ook voller zijn Maar dat kan ik me ook inbeelden - buikkrampjes een beetje NOD achtige, dan weer links dan weer rechts - de laatste paar dagen met vlagen heel lichtjes misselijk - rommelende darmen - sinds een paar dagen lichte en soms wat gemene steekjes links onder of boven me schaambot - iets vaker plassen en iets meer afscheiding dan normaal volgens mij hihihi nu dat ik dit zo opsom zijn het er aardig wat Oh ja en ik had eergister avond een heel onrustig en irriterend linkerlies en bil Dit was echt vervelend!!!!!! Maar dat is wat me is opgevallen maarja het kan nog alle kanten op en ik ga er voorlopig vanuit dat het niet zo is. Wil eerst een duidelijke test voordat ik het ga geloven
Dat zijn best aardig wat symptomen,....Hier nog weinig verandering.. Voel weinig, af en toe buikpijn, maar heb ik dus altijd na mijn ei,..dus ben benieuwd. De pijn boven mijn ogen is zo goed als weg, alleen als ik er op druk voel ik nog een klein beurs gevoel, maar verders niet,.. Ben benieuwd, kan maandag pas testen en wil het volhouden om niet eerder te testen,...Eerst afwachten of ik ongi wordt,... nou meis, rustig aan! en van de week nog even testen he! hou je mij op de hoogte?? groetjes