Ik zit vandaag op dag 20 van mijn cyclus. Deze is normaal 28 dagen. En nu heb ik al een paar dagen last van gevoeliger/pijnlijkere tepels voor mij was dat een teken bij de vorige zwangerschap dat ik zwanger was. Nu had ik zoiets oke het is een beetje vroeg maar ik waag er toch maar eens een testje tegen aan. en waarempel die is positief. maar nu begin ik toch te twijfelen kan dat wel zo vroeg al?
Misschien ben je al langer zwanger, nog van je vorige cyclus, lijt me sterk dat je nu al een positieve test hebt op 6 dpo heb het nog nooit gelezen. was de test meteen positief of pas na de afleestijd?? Als de test binnnen de afleestijd positief was ben je zwanger, gefeliciteerd dan !!! liefs flower
Het was binnen de aflees tijd positief. misschien maar eens een digitale test er tegen aan gooien dan om te kijken hoe lang ik dan zwanger zou zijn
Met welk merk test heb je eigenlijk getest? Predictor Vroege Test wil namelijk nogal eens vals positief aangeven.... Anders fotootje?
die is voor 8 dagen VOOR NOD wel heel errug duidelijk.. ik denk of langer zwanger.. of euh.. 2-ling?? ik roep ook maar wat.. maar denk niet dat je een week geleden je eisprong hebt gehad...ik zou de vk ff bellen en zeggen dat je een knallende test hebt 8 dagen voor NOD..dan mag je vast snel komen voor echo.... GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!
hey miron ik denk ook dat je langer zwanger bent 8 dagen voor de NOD is aardig veel.zelf heb ik gister 6 dagen voor NOD getest met dezelfde test en die was negatief.nu verschilt het per vrouw hoe snel je hcg aanmaakt bij mij is het altijd heel laat. gefeliciteerd in ieder geval want dit is duidelijk een positieve test!
Nou ik heb maar eens de digitale test met zwangerschapsindicator van clearbleu er tegen aan gegooid en ik ben inderdaad zwanger en volgens de test 2-3 weken. hihi dit zou betekenen dat ik 10 dagen na mijn ongi al mijn ovulatie gehad zou hebben
Nee dat betekend dat je 4 of 5 weken zwanger bent.. je mag er 2 weken bij op tellen...als je nu rond dag 21 zit dan zou je op je eerste op dag 1 of dag 7 (ik ga ff van gemiddelden uit) je ei hebben gehad..(2 of 3 week geleden..de test rekent vanaf ei.. dus ik denk dat je gewoon heel veel hcg hebt...of langer zwnager bent!! maar het eerste is meer waarschijnlijk.. snap ie m nog??
tenzij je een langere cyclus hebt natuurlijk (langer dan 28 dagen..want daar ben ik ff van uit gegaan.. omdat je nu 8 dagen voor NOD zit zou je nu op dag 20 zitten)
ha ha snap hem niet helemaal maar ja mijn eerste ongi dag was op 21 oktober en mijn laatste ongies waren 28-33-32-28 en 28