Meid doe de cb digital met indicator! Ik werd gek vh getuur naar streepjes! Deze gaf gister gewoon aam zwanger 1-2! met middag urine..je kan er tot 5 dagen voor nod mee testen.ik had nog 1 kv testje liggen en die heb ik net nog ff gebruikt en de streep is geen tuirstreep meer! maar een dikke vette streep. Bij mij waren de streepjes ook zo vaag hoor! Gewoon testen met cb digital met indicator! Dan weet je het gelijk. Of netjes afwachten tot zondag als je dat kan haha..
Van harte gefeliciteerd Liz! Wat een superfijn nieuws! Zelf weet ik het echt even niet meer, hoop dat ik even mijn verhaaltje kwijt kan hier. Afgelopen zondag een beetje roze slijmverlies in de middag op 8dpo, toen op 9dpo in de ochtend rood bloed dus dacht ik ongi. Maar geen tampon nodig en bloeding hield ook meteen weer op. Dagen erna niks meer dan een lichtbruin druppeltje en inmiddels al weer gewone afscheiding. Woensdag was mijn NOD en heb ik de clearblue met indicator gedaan, uitslag niet zwanger. Ik voel eerlijk gezegd ook niks geks, maar weet dan ook niet hoe het voelt (ben nog nooit zwanger geweest) Maar waarom dan toch niet echt ongesteld? Heb de gyn gebeld ivm een geplande HSG dinsdag as en dat ik me zorgen maak of dat nu wel kan/mag. Morgen bloed prikken op zwangerschap en progesteron, dan kan ik maandag bellen voor de uitslag. Ben heel benieuwd, maar snap er niks meer van 😄
GEFELICITEERD! Wat fijn! Kun je je symptomen dag voor dag delen? Ben heeel benieuwd... Zit beetje in dezelfde situatie nu, vandaar de vraag
Hoop dat ik hier ook even mijn 'twijfels' kwijt kan... CD 22/23: ovulatie (normaal altijd rond CD 14) CD 36/37: verwachte menstruatie (NOD - 14 dpo) CD 32 = 9 dpo: zeeer lichtroze afscheiding (spreekwoordelijk vergrootglas ) - wat steekjes en krampjes - geen zere borsten, anders altijd voor menstruatie CD 33 = 10 dpo: lichtroze afscheiding, verder 'creamy'/droog - wat steekjes en krampjes - nog steeds geen zere borsten CD 34 = 11 dpo: lichtroze afscheiding, verder 'creamy'/droog - wat steekjes en krampjes, maar niet meer dan andere maanden - nog steeds geen zere borsten Maar verder zet het zich niet door. Normaal heb ik de dag voordat ik ongesteld word (gem. 14 dpo) pas roze afscheiding... Nu vind ik het wel heel vroeg eigenlijk... Innesteling of wishful thinking? Benieuwd naar jullie mening..!
In theorie zou het een innesteling kunnen zijn! Of een menstruatie die nog niet doorzet..... Het laatste was bij mij het geval nu al een paar keer achter elkaar.. Ik hoop voor je op het eerste!
Ik had nog niet echt symptomen..het enige symptoom was dat ik 5 a 6 dagen na de bevruchting/eisprong een paar druppels bloedverlies had, dit duurde 2 dagen. En een week later positief getest.. 1 symptoom had ik wel en die heb ik nog...is het heel erg koud hebben... In die week had ik ook lekkere trek....Maarja heb ik wel vaker haha.. Werd wel wat moe.. Maar echt op/na nod komen nu de kwaaltjes...met vlagen misselijk, vaak plassen, weer pijn bekken, erg koud hebben..best moe, lichte krampjes buik en steken bij opstaan, opgezette buik..(maar is de 3e zwangerschap) dus zal het niet lang kunnen verbergen...ging bij de 2e al niet..borsten worden gevoeliger...en last van stemmingswisselingen...bitchy en emotioneel haha.. Ojah...jeukende bultjes tussen mijn borsten... Maar het kan innesteling bij je zijn...bij de 2e had ik vier dagen voor nod de innestelingsbloeding... En volgens mij kun je al testen... Spannend !
Pffff... Ben inmiddels gewend gewoon ongesteld te worden, dus maak me niet meer zo zenuwachtig. Maar nu is het zo vaag... Dit is de 4e dag roze afscheiding.. Echt minimaal. Ook niet veel andere (witte/doorzichtige) afscheiding, wat je juist vaak als symptoom hoort.. Dus vrees dat m'n menstruatie toch nadert. Woensdag verwacht ik 'm: 14 dpo. Nog steeds geen zere borsten, wat ik anders wel vaak heb. Pukkels... Maar dat heb ik soms ook voor/tijdens menstruatie... Wel lage rugpijn wat ik niet vaak heb, maar ja, veel gestaan vandaag Kortom: voor alles is ook wel een alternatieve verklaring! #zucht Hoop snel op duidelijkheid!