Dag dames, Misschien een rare vraag maar wat voelden jullie van het moment dat jullie hadden geklust tot en met de positieve zwanger schaps test? Ik ben benieuwd! Xx
Ik voelde niet heel veel. Af en toe krampjes alsof ik ging menstrueren. En mn nagels werden sterker en mooier. Maarja t is bij iedereen en bij iedere zwangerschap anders.
1e: Na ei niks.. Rond nod de normale menstruatie pijn. 2e:Voelde ik helemaal niks. 3e: instelling gevoeld 3 dagen na ei. Hierdoor werd ik nieuwsgierig en testen 4 dagen voor nod licht positief. Wel weer menstruatie pijn net als bij de 1e. Kleine kwaaltjes alle zwangerschappen het zelfde maar die begonnen pas later toen ik het al wist.
1e ronde voor nod licht positieve test, maar werd wel ongesteld. Ik had toen gevoelige borsten, licht vermoeid, pukkeltjes. Rond innesteling wat rugpijn 2e ronde zie banner eigenlijk niks behalve 1 dag voor nod grieperig gevoel met wat verhoging. Op nod dikke positieve test. Maar 1e ronde voelde ik me duidelijk na innesteling zwanger 2e niet.... Kan er geen touw aan vast knopen
Ik voelde ook niet veel. Een menstruatie gevoel maar er kwam niets. Normaal deden mijn borsten meer dan een week voor NOD al pijn, de pijn neemt dan meestal 2 dagen voor mijn menstruatie af. In de cyclus van de positieve test deden mijn borsten pas pijn tegen mijn NOD en de pijn ging ook niet weg. Ook had ik geen zin in wijn. (Ik dronk normaal enkel een paar glaasjes wijn tijdens men regels, wanneer ik voelde dat het niet gelukt was keek ik er wel naar uit om nog eens een glaasje mee te drinken). Door die dingen had ik een gevoel dat het raak was, test gedaan op NOD en positief!
Ik kan me dat grieperige gevoel ook goed herinnen... Soort van hangerig, lusteloos BLEGH gevoel.. en dat sloeg alle keren om in YEAAH hahahahah
Ik had 's avonds enorme steken 3x achter elkaar dat ik gewoon AUW riep. En verder juist geen last van me borsten wat ik normaal wel had...
Ik had nergens last van, maar ik wist ook niet wanneer mijn eisprong was geweest. Wat mij wel opviel, was dat ik geen last had van mijn borsten. Normaal een week voor mijn menstruatie doen ze flink pijn en zijn ze ook gespannen, dit keer bleef dat uit dus daardoor had ik een vermoede. Maar goed, daarentegen wist ik ook niet precies wanneer mijn menstruatie zou komen. Ik vraag me wel af wat jullie voelden als innesteling. Gewoon een felle steek, of krampjes of iets anders?