Clearblue digitaal binnenkant?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mandymeis, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandymeis

mandymeis Lid

17 feb 2013
    54
    6
    8
    Hallo allemaal,

Sinds gisteren test ik heeeeeeeel vaag positief met kruidvat 2v5 test. Nu had ik nog een clearblue liggen met wekenindicator, dus die heb ik vanmiddag eens even geprobeerd. Deze geeft niet zwanger aan, maar als ik hem uit elkaar haal, zie ik twee streepjes op de twee teststripjes. (Zal zo even een foto toevoegen). Iemand enig idee hoe die clearblue eruit moet zijn bij een positief resultaat?

Liefs, Mandy

Bijgevoegde bestanden:

2. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Zou je niet op beide 2 streepjes moeten zien? Ik heb die in ieder geval nog nooit uit elkaar gesloopt, dus geen idee!!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    2 streepjes op de ene, en 3 streepjes op de onderste. En volgens mij geeft ie vanaf 16 hcg zwanger aan.

Happywife vindt dit leuk.
  4. mandymeis

mandymeis Lid

17 feb 2013
    54
    6
    8
    Oke dankjulliewel allebei, dan is het of nog te vroeg, of helaas dus😉

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Als dat iets zou zeggen, zou er in de bijsluiter staan dat je de test gewoon moet slopen. Je maakt jezelf er onnodig gek mee en het is niet positief als daar streepjes staan. Omdat deze test zo niet werkt. Hopelijk heb je snel een positieve test!

6. mandymeis

mandymeis Lid

17 feb 2013
    54
    6
    8
    @vlinder84 klopt hahaha, door jouw reactie moest ik even lachen om mezelf 😂 dus dankje, ik wacht gewoon wel af

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. In de bijsluiter staat ook duidelijk dat deze test niet af te lezen is aan de hand van de streepjes. Die zeggen helaas niks bij zo'n test. Dan zou je beter een veel goedkopere Kruidvat 2 voor 5 euro streepjestest kunnen doen.

8. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    dan zie je in totaal 3 streepjes...waarvan ze in licht en donker wel kunnen varieren ik heb die van mij toevallig allemaal opengetrokken laatste :D de 1-2 zag ik meer streepjes en duidelijker als op jou foto de 2-3 was een stuk donkerder en de 3 plus van vorige week waren 3 knalstrepen :D heb er alleen geen foto's meer van...helaas maar je kan dit eff checken op google trouwens staan ook ergens tussen de afrbeeldingen

9. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    ow en de digitale gaf bij mij idd negatief aan terwijl action testen toch al zichtbaar positief waren dus het kan nog!

10. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    de digitale met weken indicator heeft meer hcg nodig

11. Aries

Aries Niet meer actief

Ik had hetzelfde, eerder positief met kv dan met de cb met wekenindicator. Ook uit elkaar gehaald, omdat je het batterijtje er eerst uit moet halen voor je ze weggooit en ook twee streepjes op de ene strip, maar dat schijnt altijd zo te zijn. Volgende dag was de kv-test iets duidelijker en de cb gaf toen 1-2 weken aan. Was denk ik erg vroeg met testen, had ook geen idee wanneer mijn nod was. Ik denk nu dat ik bij de eerste testen op 10dpo zat. Ik duim voor je!

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Deze test moet je niet slopen.

Ik had een heeeel licht streepje op mijn KV test en CB gaf al zwanger 1-2 weken aan.

Enige dat je kunt doen is de volgende dag(en) doortesten dan heb je snel genoeg duidelijkheid ;)

13. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik had hem heel eigenwijs ook uit elkaar gehaald toen de batterij op was. Gewoon uit nieuwschierigheid.

Dit was 11dpo en hij gaf toen 1-2 weken zwanger aan.

Bijgevoegde bestanden:

14. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    De CB streepjes zeggen helaas niks. Gewoon in elkaar laten zitten dus :D.
    Misschien nog te vroeg om te testen?

Deel Deze Pagina