Is dit een positieve ovutest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    In album staan 2 ovu testen , de tweede streep is in werkelijkheid nog veel beter te zien maar dat fotograveren wil nog niet zo. Ik ben vandaag bij de gyno geweest voor een follikelmeting. Hij zei dat het binnen nu en 2 dagen het ei zou gaan springen maar wist het niet 100% zeker. Ik denk dar hij morgen of misschien overmorgen zal springen. Want die ovu test is flink duidelijk. :rolleyes: wat denken jullie? Ik zeg al dat de 2 destreep in werkelijkheid veel beter te zien is dan op de foto.
    jennie72

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik zie amper streepjes op je ovutesten. Ook als het fotograveren niet zo lukt zou ik wel wat moeten zien.
    Ik zeg negatief.
    de strepen moeten echt net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep.

3. Niet meer actief

Test iets verder weg houden van je camera, maar wel op tafel laten liggen.

(Nu autofocusprobleem: de camera stelt scherp op de achtergrond en de test is te vaag omdat-ie zo dicht bij niet scherp kan stellen. Beter iets meer afstand nemen en inzoomen als dat kan...)

Verder kan ik er niks over zeggen, maar iemand anders misschien?

4. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ik denk ook van niet hoor !
    aangezien er op de echo een mooi ei was te zien
    zou ik zeggen lekker klussen dit weekend en gewoon door testen ! komt goed

5. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    hoi ja dat fotograveren is lastig vind ik, maar we klussen morgen gewoon lekker verder en we zien wel. In werkelijkheid is die streep veel duidelijker, maar goed als hij even goed te zien moet zijn of donkerder dan zal het nog wel niet nee.Ach ja maakt ook niet uit, schat zei voor de gein is dat een zwangerschapstest? :) nee liefje jammer daar staan wel 2 strepen op. Ha ha mannen. jennie72

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    al is de streep bij jou donkerder (in werkelijkheid) dan nog zou ie net zo donker moeten zijn als de teststreep die wel duidelijk te zien is dus vooralsnog als ie niet net zo duidelijk is als je teststreep heb je geen positieve ovu test en moet je nog ff doortesten (maar dat wist je al)...

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb geprobeerd ff de ovu testen van mij van de afgelopen week erop te krijgen en ondanks dat de foto aan de formaten voldoet werkt het niet echt, misschien dat als je op de onderstaande link klikt je het wel kan zien...

en als je dan naar de 1 na laatste test van ondere kijkt (die van gisteren) kun je het verschil echt overduidelijk zien dus hoe jij je test ook in het licht houd of what so ever (deze is in het donker genomen en slecht van kwaliteit inmiddels met dat veranderen van grootte) je ziet duidelijk de 2e streep (dus positief)

http://kaatje29.noeska.nl/ovu1.jpg

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Voor mij zou dit een positieve ovulatietest zijn, die van mij zijn nog nooit donkerder geweest.
    In ieder geval lekker klussen dit weekend, misschien heb jij morgen wel een donkerdere test.

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    welke test bedoel jij de test van jennie (die het vroeg) of die test van mij? want dat die positief is dat mag duidelijk zijn (niet dat ik er veel aan heb maar goed bedoel maar) ;)

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik bedoel die van Jennie, die van jou smoekie kan ik niet echt duidelijk zien.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou ja dan zal het bij mij wel aan mijn borrel liggen op dit moment want hoe ik ook kijk, al gooi ik mijn ogen naar het puntje van mijn neus toe zie ik nog overduidelijk die 2e streep op die 1 na laatste test van onderen

http://kaatje29.noeska.nl/ovu1.jpg

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
  13. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Jenny,

Misschien ligt het ook aan de soort test. Ik zie dat je Matcare ovu-testen hebt gebruikt. Deze had ik in het begin ook, maar testte ik ook nooit positief mee, terwijl ik tegelijkertijd de ovu-testen van Clearblue gebruikte, en deze gaven vet-positief. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn, maar ik heb die Clearblue dingen maar aangeschaft, want ik werd echt nerveus van die andere.

Kari

14. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dag dames bedankt he ik doe er vandaag nog 1 want het zou wel kloppen dan met wat de gyno zegd dat hij vandaag of morgen gaat springen. :p dan zou vandaag toch nog wat beter te zien moeten zijn he denk ik. thanks ladys jennie72

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik zie ook een te vaag lijntje Jennie, maar als je gynacoloog zegt dat jouw eitje binnen 2 dagen springt, dan zou ik hem wel geloven.

Smoekie, die testen van jou zijn ongetwijfeld positief, maar als ik de link open dan zie ik een bijna zwart vlak.

16. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Nou dames ik was die vage streepjes een beetje beu en heb een digitale gekocht van clear bleu en je ziet het in mijn album nog negatief dus!
    geen gedoe meer wel of niet echt een aanrader heel simpel in gebruik en geen twijfels meer nu ;) morgen maar weer. jennie72

17. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Sorry nog even een vraag als hij nou morgen wel positief is he, dan zegd men op de verpakking dat je binnen 48 uur het meeste resultaat zou hebben als je dan gemeentschap zou hebben binnen die tijd is dat zo?
    Op zwangerschap dan he. Wie heeft hier ideeen over? deel ze maar met mij ;) jennie72

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zouden ze het erop zetten als het niet zo zou zijn ;)...denk wel dat het klopt hoor!
    Elmo

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ha ha die Elmo je hebt gelijk hoor maar ja je hoort zoveel verhalen ik zal me er maar aan houden dan he wat zijn die testen simpel zeg.Ideaal!
    Bedankt he Elmo :p

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, eigenlijk TE simpel he...ja gaat er bijna aan twijfelen ;)
    Zou niet tot 48 uur wachten hoor, gevoelsmatig...gewoon lekker zodra je beide thus bent ;)
    Elmo

Deel Deze Pagina