vind t ook zo spannend voor je lilo! en vind t helemaal geweldig! ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 omdat dat mijn gemiddelde is, maar soms istie ook 29 of 30 dus ik ga t nog niet proberen hoor! moet helaas vandaag een paar uurtjes werken en kan daar niet op internet vandaag. maar ben zo snel mogelijk weer terug! want moet wel weten hoe of wat natuurlijk!
nou ik lag net lekker op de bank en ik voelde ineens iets lopen..dus ik dacht: huh toch te vroeg ongesteld? ik naar de wc, maar geen bloed of roze of bruin, maar melkachtige afscheiding..leek serieus echt net of iemand wat melk in me slip had gegooid. weet niet wat dat allemaal betekend of dat iemand dit kent, maar ik iig niet. verder nog steeds buikpijn en t lijkt echt net of ik dus al een kleine week ongi moet worden. de ergste pms ever of.....?
Klinkt als zwanger hoor... Zeker die melkachtige afscheiding! Heb al bij vele zwangeren gehoord dat ze dat hadden! Hier zit ik vandaag op 4 DPO, en gister ook bruinverlies. (9 dagen voor NOD al! ) Heb het nog wel ooit, maar dan is het 4 of 5 dagen (vorige cyclus was een gekke en toen heb ik het 6 dagen ofzoiets op voorhand al gehad, maar toen was mn ei ook pas op de dag voor ik normaal ongi zou worden.) Nu is mn ei op tijd, en nog dat bruinverlies! Hééél raar. Hoop natuurlijk dat we allemaal lekker zwanger zijn Ik moet nog wachten tot 8 september minimum eer ik het weet... Pfoeeee nog zooo lang! Over die grotere borsten: had ook dat gevoel! En gister heeft mijn vriend een serieus borstonderzoek gedaan bij mij (lol Deed ie met plezier hahaha) En hij zei ook dat ze groter waren! Dus ik verbeeld het me niet... Maarja, dan denk ik "kan altijd dat ze groter worden voor ONGI!!! ipv zwanger...)
die afscheiding heb ik al vaker gehad. nu had ik weer andere dingen.. vanmorgen test gedaan, maar negatief! moet nog paar dagen tot NOD, maar goed.. kon het niet laten!!! mendie, nog even geduld!
ja idd! maar denk toch echt dat mn ongi er snel aan komt. de buikpijn wordt soms echt erger namelijk, iets wat ik dan altijd heb..en ben ook sinds gister een emotioneel wrak :S ook iets wat bij mijn pms hoort elke maand. denk toch echt op naar de volgende maand hoor.
gaan we samen weer op naar volgende maand.. wellicht heb je al keer verteld, maar hoelang zijn jullie al bezig..?! wel irritant he die onzekerheid, ik maak mezelf er helemaal gek mee!
dit is de 5de maand, maar ik ben mientje ongeduld. ik weet dat t niet lang is, maar elke dag lijkt op t laatst van de cylcus wel een jaar te duren! ja die onzekerheid is echt niet prettig. ik ga morgen ook de dokter bellen, want ik heb een gevoel dat er iets niet goed is...en dan bedoel ik niet omdat ik nog niet zwanger ben, maar omdat ik 3 weken in de maand buikpijn heb en last heb van nog meer dingen. ben erg bang voor endometriose en op t moment maak ik mezelf daar gekker mee dan met t niet zwanger worden.
ja dat is vervelend als je jezelf gek maakt. bellen met huisarts en er even over praten is niet erg, dat kan altijd toch?! wij al meer dan jaar bezig.... maar gevoel is al jaaaaaaaaaaren! nu 3 maanden temp bijgehouden. mogen nu als niet raak is weer nar huisarts en dan doorverwijzing voor gyn. maar twijfelen of we nog maandje gewoon klussen en als dan niet raak is, dan gaan..
ja hoor, ik ook! 4 dagen te vroeg zelfs! heeeeeel vaag! op naar de volgende ronde dus weer samen. laten we hopen op goed nieuws deze ronde! succes!
ja laten we het hopen! nou heb ook blaasontsteking en verstandskies moet eruit, dus kan ik nu iets mee!
nou ben je lekker mee zeg! alles ff lekker tegelijk..bah! sterkte en beterschap meis.. dikke knuff van mijn kant!