Ik wil even het volgende met jullie delen: Ik was vandaag bij de chirurg voor een controle naar aanleiding van mijn operatie (verwijdering nier eind november). Alles was goed, geen rare cellen gevonden ofzo en mijn kapotte nier is netjes weggehaald en de boel is nu zo goed als genezen. Er staat niets meer in de weg voor een gezonde zwangerschap (niertechnisch gezien dan.. ) In mijn dossier zaten ook foto's, dus ik vroeg of ik ze mocht zien. Ik keek tegen een roze bolletje aan en vroeg de chirurg: 'dus dat was mijn nier toen ie er nog inzat?'. Zegt hij: 'Nee, dat is je eierstok, we hadden er maar een foto van gemaakt omdat hij zo rood leek'. Ik: 'huh?'. Bleek dat - terwijl ik diep onder zeil was - de gynacoloog nog even is komen kijken naar mijn eierstok. Aangezien urologen geen kaas hebben gegeten van de gynacologie hadden ze toch de specialiast erbij gehaald. Die vond hem er prima en gezond uitzien, wat roder was juist een goed teken, een goede doorbloeding. Grappig dat ik er toch naar vroeg, want kennelijk stellen ze je niet standaard op de hoogte... Dus.... één eierstok is sowieso in goede gezondheid! Nu hopen dat er ook mooie en bevruchtbare eitjes er vanaf schieten!
Hoi hoi, Leuk om je eierstok ook eens te bekijken, weet je waar je over praat in de toekomst. Dat er maar een heel mooi eitje uit mag "floepen" binnekort. Liefs, Bibu !
Ja joh had je moeten doen! Is wel heel interessant heh? Maar ja wat heb je er aan aan de andere kant?......
Hahahaha, jah inderdaad. Kijk je eierstokken heb je nog ! En nog es eentje die heel goed doorbloed is ! Wel lekker nieuws heh.
Jazeker.... en nu uitbroeden die eitjes! Nog even en dan schiet die hier ook weer.... en dan hopen we haar natuurlijk te vangen...
Hahaha... tsja dat heb ik nou ook, konden ze maar een soort cameraatje plaats daar in de buurt, dan kon ik mn cyclus volgen. Hoef ik me ook niet zo bezig te houden met ovulatie testen, want ik kan gewoon zien wanneer er een eitje springt ehenn... wanneer die bevrucht wordt. Hahaha, dat zou makkelijk zijn, nee hoor grapje. Dat je niks weet maakt het eigenlijk wel spannend. liefs irisje
Hahaha, ja inderdaad zeg! Gewoon een camertje die alles volgt! Zou dat even makkelijk zijn heh? Zo blijft de spanning erin, anders was het wel erg makkelijk allemaal toch .....
Jeetje, wat een raar idee.. gelukkig is het wel goed. Wel vreemd dat de arts je niets heeft verteld over deze foto. Daar heb je toch recht op? Waar is de privacy gebleven?