De ene dag wel veel plassen, de andere dag niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door muisje14, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik weet sinds maandag dat ik weer zwanger ben.

Nu moest ik zondag en gisteren heel vaak naar de wc om te plassen, maar vandaag bijv niet zo vaak. Kan dat?

Ik maak me gelijk weer zorgen natuurlijk terwijl dat niet nodig is, want mijn borsten doen nog steeds pijn.

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    symptomen komen en gaan .... en ook het vele plassen is moeilijk te meten want wie weet heb je de ene dag meer gedronken als de andere dag , ik zou me er niet zo heel druk om maken laat het los en geniet ...

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat kan zeker. Ik heb daar ook last van. Je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken.

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Herkenbaar... Ene dag loop ik af en aan naar het toilet, andere dag valt het wel mee. Snap dat je denkt 'is dat wel goed' doe ik namelijk ook, ook al weet ik dat dit héél normaal is. ;)

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Heel herkenbaar.
    Ik had het in het begin vooral 's nachts. Toen moest ik er wel 3-4x uit. (normaal nooit).
    Het werd steeds minder. Sinds dit weekend hoef ik er helemaal niet meer uit om te plassen 's nachts. Volgens de VK is dit normaal omdat de baarmoeder uit het bekken komt en die 's nachts dan niet meer op je blaas drukt.

6. muisje14

muisje14 Niet meer actief

thx dames. Vooral omdat dit de derde zwangerschap is ben ik me denk ik bewuster van het feit dat het echt een wondertje is vooral omdat je weet wat eruit kan komen.

Ik voel me gewoon onzeker, en natuurlijk is het zo dat we net besloten hebben dat we ervoor gaan, doen 1 week lang ons best en BOEM zwanger, is nog moeilijk te bevatten hihi, maar ben heel gelukkig

Deel Deze Pagina