Innesteling of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jolien91, 20 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Hey dames,

    Mijn vriend en ik gaan voor een derde kindje. Hebben al twee meisjes ( 4,5 jaar en bijna 2 jaar).
    Nu 21 juni heb ik een curretage gehad. Op controle met 8 weken bleek hartslagj gestopt te zijn .
    Nu dinsdag geweest de 16de juli ben ik terug op nacontrole geweest bij de gyn en de gyn zag dat ‘mijn eitje gesprongen was’. Nu savonds hebben wij geklust.
    Maar nu heb ik lichtroze/bruinverlies, dit nog geen 5 dagen na mijn bezoekje bij de gyn.
    Zou het dan toch al terug gelukt zijn?
    Best wel lastig , de enigste datum waar ik mij op kan baseren is de dag dat ik naar de gyn ben geweest aangezien het nu nog maar een maand geleden is van de curretage....

    Ik dacht dat 4-5 dagen toch wat te vroeg zou zijn voor innesteling? Ik heb ook wel wat last van ongi krampen....

    Of zou het mss net met die eisprong kunnen te makzn hebben? Heb nog wel eens gehoord van een ‘ovulatiebloeding’

    Wat zouden jullie denken ?

    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  2. OumSou

    OumSou Actief lid

    11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Een ovulatiebloeding kan inderdaad. 5 dagen na je ovulatie een innesteling kan ook gewoon maar net na je seks hebt gehad weet ik niet?
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Een ovulatiebloeding kan idd ook nog een paar dagen later komen (vaak bruin verlies, want bruin = oud bloed).
    Wellicht dat het licht roze lijkt door verdunning met baarmoederijmvlies ;).

    Een innesteling op 4-5 dpo kan ook. In dat geval zou je dat over 3 dagen kunnen terugzien op een test :).
    Als je de test over 3 dagen nog wit is, kan je er vanuitgaan dat het nog een ovulatiebloeding was.
     
  4. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Nog even afwachten dus.....
    ik dacht nu echt dat innesteling pas een week na kon :)

    Bij mijn twee meisjes nooit innesteling bloed gehad.
    In juni dan weer wel en toen is het fout gelopen....
    ben nu toch ook wel trg wat bang als het dan nu terug raak zou zijn dat het terug fout loopt :(
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Innestelingsbloeding betekent niet direct dat het fpit gaat ;).
    Al kan ik je beredenering wel snappen.
     
  6. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    inderdaad misschien dat het toch dan goed gaat.

    Nuja eerst nog wat geduld hebben en test afwachten :)
     
  7. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Nu snap ik het helemaal niet meer

    Nu toch echt wel bloedverlies .....
     
  8. Nvd

    Nvd Bekend lid

    15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    na mijn miskraam waren de eerste 2 keer ook veel korter tussen ovulatie en bloeding. d.w.z na 7 dagen al bruin bloed (wat ik nooit had) en na 9 dagen ongesteld. Je lichaam moet weer opgang komen.
     
  9. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Als het eitje al gesprongen was en je had alleen daarná seks, dan is de kans op zwangerschap erg klein.
     

Deel Deze Pagina