Hoi dames, Ben me suf aan het google. Maar dacht leg het gewoon eens hier neer.. 6 mei positieve zw.schap test 11 mei foute innesteling gehad, bloedverlies begonnen 11 mei ook de test weer wit 17 mei einde bloedverlies 23 mei temp 36.5 (normaal 36.7 of 36.8) 24 mei harde steek onderin (zo vroege eisprong?) 28 roze afscheiding 29 mei temp 36.4 en roze afscheiding. (Mss innesteling?? Zo snel??) Vandaag strak gevoel onderbuik (heb een buikwandcorrectie gehad dus t tintelt als t strakker wordt Zou dit kunnen? Of ????
Nee, ik denk dat het nog steeds de bloeding is van je miskraam. Het komt vaak voor dat je later nog een beetje gaat bloeden na dat het is gestopt.
Ja, dat kan zeker. Heb het zelf namelijk ook gehad. Voor de rest kun je eigenlijk niet veel doen als even afwachten een paar dagen. Je kan dan eventueel gaan testen of het misschien een nieuwe zwangerschap is. Voor de rest ga je je zelf nu alleen maar gek maken. Succes!
Ik vraag me af hoe je een positieve test kunt hebben voor een innesteling. Je bedoeld waarschijnlijk 6 mei positieve ovulatietest? Of je hebt idd een positieve zw test gehad, een mk en je verliest wat roze nog van de mk Of je hebt een mk gehad en bent idd meteen de eerste ronde weer zwanger hoewel een innesteling op dag 18 misschien wat vroeg is niet onmogelijk.. Afwachten denk ik en over een paar dagen testen. Spannend! Na een mk kan je lijf je ontzettend voor de gek houden. Het kan dus zeker ook nog hiermee te maken hebben.
Ik had 3 dagen voor nod een positieve zwangerschap test (Als ik niet had getest was het denk ik een gewone ongesteldheid geweest voor m'n gevoel, maar had al behoorlijk was kwaaltjes en daarom een zw. Test gedaan ) je kan het een vroege miskraam noemen denk ik maar dat vind ik weer zo 'wreed' Ik weet niet wat er op moment allemaal afspeelt in m'n lichaam, en ik ben zooooo niet goed in wachten en in niet weten wat er speelt hahahaha Na de doodgeboorte van mijn zoontje (feb 2009) heb ik 6 weken ongeveer gebloed en gelijk daarna was ik ook weer zwanger (gezond geboren met 33 weken in dec 2009) hier kwamen ze achter op een nacontrole Daarom ben ik misschien ook wat huiverig op moment, ook al kan je het denk ik niet vergelijken Mijn cyclus normaal is 4x per jaar, dus hoop dat mijn lichaam nu weer 'meewerkt'