Raar scenario.. Onzin of kleine kans

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dml, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ben me suf aan het google. Maar dacht leg het gewoon eens hier neer..

6 mei positieve zw.schap test
    11 mei foute innesteling gehad, bloedverlies begonnen
    11 mei ook de test weer wit
    17 mei einde bloedverlies
    23 mei temp 36.5 (normaal 36.7 of 36.8)
    24 mei harde steek onderin (zo vroege eisprong?)
    28 roze afscheiding
    29 mei temp 36.4 en roze afscheiding. (Mss innesteling?? Zo snel??)
    Vandaag strak gevoel onderbuik (heb een buikwandcorrectie gehad dus t tintelt als t strakker wordt

Zou dit kunnen? Of ????

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, ik denk dat het nog steeds de bloeding is van je miskraam. Het komt vaak voor dat je later nog een beetje gaat bloeden na dat het is gestopt.

3. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Kan dat ook nog? Na zoveel dagen??

4. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, dat kan zeker. Heb het zelf namelijk ook gehad. Voor de rest kun je eigenlijk niet veel doen als even afwachten een paar dagen. Je kan dan eventueel gaan testen of het misschien een nieuwe zwangerschap is. Voor de rest ga je je zelf nu alleen maar gek maken.

Succes!

5. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo ☺️

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik vraag me af hoe je een positieve test kunt hebben voor een innesteling. Je bedoeld waarschijnlijk 6 mei positieve ovulatietest?
    Of je hebt idd een positieve zw test gehad, een mk en je verliest wat roze nog van de mk
    Of je hebt een mk gehad en bent idd meteen de eerste ronde weer zwanger hoewel een innesteling op dag 18 misschien wat vroeg is niet onmogelijk.. Afwachten denk ik en over een paar dagen testen. Spannend!
    Na een mk kan je lijf je ontzettend voor de gek houden. Het kan dus zeker ook nog hiermee te maken hebben.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het zou misschien een ovulatiebloeding kunnen zijn.. Nieuwe innesteling lijkt me wel heel vroeg..

8. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik had 3 dagen voor nod een positieve zwangerschap test
    (Als ik niet had getest was het denk ik een gewone ongesteldheid geweest voor m'n gevoel, maar had al behoorlijk was kwaaltjes en daarom een zw. Test gedaan ) je kan het een vroege miskraam noemen denk ik maar dat vind ik weer zo 'wreed'

Ik weet niet wat er op moment allemaal afspeelt in m'n lichaam, en ik ben zooooo niet goed in wachten en in niet weten wat er speelt hahahaha

Na de doodgeboorte van mijn zoontje (feb 2009) heb ik 6 weken ongeveer gebloed en gelijk daarna was ik ook weer zwanger (gezond geboren met 33 weken in dec 2009) hier kwamen ze achter op een nacontrole
    Daarom ben ik misschien ook wat huiverig op moment, ook al kan je het denk ik niet vergelijken

Mijn cyclus normaal is 4x per jaar, dus hoop dat mijn lichaam nu weer 'meewerkt'

Deel Deze Pagina