1 dag voor mijn nod... Had alleen nog een ovulatietest liggen, die slaat positief uit, zal ik nog een dagje wachten of zal ik gaan testen? Ik durf het niet zo goed haha...
Spannend! Je weet pas zeker of je zwanger bent als je daadwerkelijk een zwangerschapstest gedaan hebt, dus op naar de winkel. Ik testte 11 dpo positief, dus 1 dag voor je NOD moet vast lukken Als lees ik ook vaak dat meiden pas ver na hun NOD positief testen. Ach.. het is het proberen waard toch
Een ovulatietest is niet bedoeld als zwangerschapstest en daarmee niet betrouwbaar. Ik zou gewoon even naar het kruidvat of action gaan
Eens! En Kruidvat Ovulatietesten staan bovendien ook niet al te best aangeschreven (geven vaak erg lang positief bijvoorbeeld),
Ben net een test wezen halen, komt een heel dun lijntje in zicht, niet te fotograferen... Morgenochtend nog 1
Heb het geprobeerd maar niet op de foto te krijgen, beschouw deze dan ook maar als twijfel geval... Heb hem aan een vriendin laten zien die dacht ook iets te zien, even afwachten nog
Als je goed kijkt zie je een licht streepje lopen, ben net bij me vriendin langs gegaan en in het echt Zie je meer als op de foto... Ben benieuwd of jullie ook wat zien
Ik zie hem hoor !!! En ik nadook altijd positieve ovulatietesten wanneer is zwanger was Ik had ooit gehoord dat een ovulatietest positief uit kan slaan als je zwanger bent, En ik wist al dat ik zwanger was en had die testjes er nog liggen, en ik als nieuwsgierig persoon heb het dus geprobeerd, en knallend positief, bij mijn tweede zwangerschap weer geprobeerd, ook knal positief, Ik hoop dat je testjes snel duidelijker worden!
Tsja dit is een predictor he en volgens mij een early? Die geven dit soort vage lijnen ook bij kraanwater helaas. Haal of kv 2 v 5 euro of desnoods action
Haha ben in elk geval blij dat je hem ook ziet, wist nou even niet of ik het allemaal nog wel zo helder zag haha... Het is echt minimaal wat je ziet, maar toch altijd beter iets dan niets..
Ja klopt is inderdaad predictor early.. Ik wacht nog even 2 dagen en dan doe ik die van kruidvat, zit ook nog 1 dag voor mijn nod.
Helaas is in het geval van een early hier en op Internet de ervaring dat zn vaag lijntje echt bijna altijd gelijk staat aan negatief deze testen zijn ongelooflijk slecht! Ga maar nergens van uit. Bedoel het echt niet lullig hoor.
Nee ik snap wat je bedoelt hoor ik staar me er ook niet blind op, heb wel al 2 zwangerschappen mee gemaakt en moet zeggen dat ik me nu ook weer 'zwanger' voel. De uitslag blijft voor mij een twijfelaar en zal dan ook nog even geduld moeten hebben
Ik zie hem ook, even wachten wat de kv gaat doen.. Als deze positief is moet ie op kv ook al te zien zijn
Ja die heb ik net even stiekem gedaan, die sloeg negatief uit. Heb ook geen ervaring met eerder testen aangezien ik bij me dochters pas op de nod dag positief testte..