graag jullie advies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stretchfield, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Graag jullie advies.

omdat ik niet weet hoe me cyclus loopt ben ik maar even van het "normale"uit gegaan en zou ik 14-6 moeten testen(NOD). Maar ja dat duurt nog zo lang Wanneer kan ik al op zijn vroegst testen met normale testen van k2v5 en etos hm?
    En wat is jullie advies.

2. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik zou proberen te wachten tot NOD. Maar moet eerlijk bekennen dat dat mij nooit is gelukt maar ik heb een onrelmatige cyclus dus wist ook nooit precies wanneer NOD was...

Maar zou proberen tot de 14e te wachten....

Succes!

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd voor mn NOD getest en waren altijd positief. Niet 5 dagen natuurlijk maar je zou best 1 a 2 dagen voor je NOD er een testje tegenaan kunnen gooien. Ik test altijd met KV..goedkoop maar wel goed. Bij de zwangerschap van mn zoontje heb ik na de KV ook een Clear Blue gekocht omdat ik gwn het woordje zwanger wilde zien hahhaha en de aantal weken :D maar die zijn gwn belachelijk duur! KV is goed qua kwaliteit ;)

4. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ja ik weet dus ook niet of ik dan mijn NOD heb omdat ik 18mei gestopt ben met de pil.. Kan dus overal zijn of over 3 maanden pas...
    maar ga gewoon van gemiddelde uit.

5. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik denk dat ik dat ook ga doen nog even een natest met de cb.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.233
    23.342
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bij mij duurde het 3 maanden voor ik ongesteld werd na stoppen met de pil :( Heb toen gewoon elke maand een testje gedaan.

Deel Deze Pagina