Na ei afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Nov 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen

ik hb vrijdag 17nov mn ei gehad nu heb ik dus als ik heb geplast ienie mienie beetje bruine afscheiding bij het afvegen
    nooit eerder gehad ook mijn temp was 37'1

mijn NOD is pas 01 dec weet iemand wat dit is ?

liefs kaley

2. cindy68

cindy68 Actief lid

Oct 23, 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

Dat heb ik ook gehad net na mijn ei. De tweede dag was het minder. Heb verder geen idee wat het was, heb die vraag toen ook gesteld hier. Hoor het wel.

cindy

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    misschien een innestelings bloeding ? dit gebeurt ongeer 7 tot 10 dagen na je ei.. dan kun je een betje bloedverlies hebben..

als het ehct net na je ei is geweest is het een ovulatiebloeding geweest na het uistoten van je ei

4. cindy68

cindy68 Actief lid

Oct 23, 2006
    101
    0
    0
    Dan denk ik dat dat het is geweest. ik had het net de dag erna. Heb nu alleen wel heel veel last van druk in mijn onderbuik en een vreemde kramp. Soms erg. ben benieuwd. Ook mijn tepels doen heel zeer. Al bijna 2 weken. Misschien is het ontpillen. Weet niet. Zal wel een teleurstelling zijn.

cindy

5. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    bruine afscheiding vlak na je ei is meestal nog van je eisprong.

irisje

6. baby

baby Lid

Sep 3, 2006
    68
    0
    0
    Dat heb ik ook gehad een dag na mijn eisprong, betekent zo'n bloeding dan dat je sowieso niet zwanger kan zijn?

7. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    nee zeker niet.

irisje

8. baby

baby Lid

Sep 3, 2006
    68
    0
    0
    Thanx! Heb ik toch nog hoop, was al bang dat het deze maand weer een teleurstelling moest worden.

9. cindy68

cindy68 Actief lid

Oct 23, 2006
    101
    0
    0
    Heb gister een beetje bloed verloren, Vandaag heb ik last van ongi pijn, en komt er nog wat bloed. Zou dat innesteling kunnen zijn? Of word ik gewoon ongi. dat zou te vroeg zijn. Heb maandag wel veel last gehad van een vreemde kramp in mijn onderbuik en gister ook wat.iemand een idee?

cindy

10. Niet meer actief

hai hai

ik heb wel afscheiding maar geen bloed alleen hele donkere kleur en zijn bij het afvegen sliertjes

af en toe trekkend gevoel naar mn heupen en soort van ongi pijn maar ook weer niet want is iet steeds

liefs kaley

11. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    kaley; dat kan een goed teken zijn.

irisje

12. Niet meer actief

hai irisje

is dat zo ik had het in sept ook en toen bleek ik zwanger maar helaas een MK toen

liefs kaley

13. Niet meer actief

Goedemorgen

zoals mn banner al aangeeft ben ik dus ongi geworden een week te vroeg volgens de eisprong van 17 nov maar als ik de eisprong reken volgens FF.com die heeft op 08 nov plaats gevonden dan klopt mn ongi wel dat zou dus beteken dat ik 2 x een eisprong heb gehad

wat ik wel weet dat ik er niks meer van snap haha
    vandaag ziekenhuis bellen dat ik ongi ben geworden dus afwachten wat ze gaan doen nu

liefs kaley

op naar de volgende ronde

14. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Balen hoor, nou succes met alles !

Liefs, Bibu !

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Iris we mogen gelijk testen! Hoop dat we allebei zwanger zijn!

Durf nog niet te hopen!
    Heb ook wat licht bloedverlies bij het afvegen en ongiachtige krampjes (maar ook weer niet)

Groetjes en SUCCES!

Jij ook SUCCES baby! We gaan ervoor!

16. baby

baby Lid

Sep 3, 2006
    68
    0
    0
    Ik wens jullie ook allemaal succes. Ik ben vanaf gisteren echt misselijk, hoofdpijn etc.. maar ja je gaat jezelf natuurlijk allerlei symptonen aanpraten, haha.

Share This Page