bruin verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieselore, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    Ik zou maandag een vroege test kunnen doen, normaal zou ik 11 mei men maanstonden moeten krijgen. Nu heb ik deze morgen 10 minutjes buikpijn had en verlies nu wat bruine afscheiding. Zou dat kunnen dat ik een weekje vroeger men maandstonden ga krijgen? heeft iemand dit ook al voorhad? Loop natuurlijk niet happy :(

2. Tine79

Tine79 Nieuw lid

5 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Liselore,

Ja ik denk dat ik vorige maand iets soortegelijks heb gehad. Ik had steken in de onderbuik en werd 3-4 dagen voor de normale datum ongesteld. Later werd ik op de normale uitgerekende dag helaas echt ongesteld. Wel fijn omdat ik weet dat de cyclus regelmatig is en we het goed kunnen berekenen. Maar ik heb wel veel nagedacht en gezocht wat het geweest zou kunnen zijn. Ik denk dat er bij mij toch wat fout is gegaan. Heb gelezen dat het van alles kan zijn van een lege eicel tot foute innesteling. Maar goed naar is het wel. Voor jou hoeft het uiteraard niet te betekenen dat het fout zit. Voor jou is het nog een stuk vroeger dan bij mij. Wie weet kan het nog wat oud bloed van een innesteling zijn.
    Sterkte in ieder geval. Ik word soms gek van de onzekerheid :-S

3. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb dit elke maand 6 dagen voor ik ongesteld word en wordt dan uiteindelijk ook echt ongesteld.
    erg irritant.

4. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    vlierzele
    Ik weet niet echt of men cyclus regelmatig is, daar dit nog maar de tweede ronde is na men miskraam. Maar heb op 23 april men eisprong had en denk dat ik mijn innesteling heb had op 27 april, dus dat zou nu wat laat zijn zeker dat ik innestelingsbloed verlies. Heb wel geen buikpijn, maar wel zo'n raar gevoel en al dagen hoofdpijn.
    We zullen wel zien é, maar ik heb niet veel hoop.

Bedankt voor je reactie en hoop voor jou dat je ook snel positief nieuws kan hebben.

groetjes

5. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    vlierzele
    Zeg dat wel dat dit niet leuk is. Heb je dit dan maar 1 dag of meer dagen?

6. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee is zeker niet leuk, vooral irritant.
    ik heb dat echt 5 a 6 dagen voor de menstruatie, het is niet heel erg veel maar toch.
    blijft vervelend.
    heb jij dat nu voor het eerst of ook al vaker?

7. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    vlierzele
    Ik heb dit voor het eerst. Deze nacht echt wakker geworden van de pijn. En verlies nog altijd wat bruine afscheiding en vooral veel hoofdpijn. mss komen men maandstonden vroeger, het niet weten wat dit betekend is echt vervelend !!!

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi, ik heb dit ook altijd gehad. 3/4 dagen voor mijn ongi begon ik al met bruinverlies, dit 15 rondes achter elkaar.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik zou eigenlijk aanstaande vrijdag mijn NOD hebben, maar al vanaf vorige week zondag had ik wat bruinverlies of roze en soms wat bloed bij het afvegen. Verder had ik nergens last van. Afgelopen donderdag kreeg ik opeens wel heel veel buikpijn en is mijn ongi echt doorgebroken. Dus ruim 12 dagen te vroeg!!
    Ik heb wel een vrij lange en onregelamatige cyclus, vorige ronde was mijn ei op dag 30 en mijn lf 17dagen. Nu was mijn ei op dag 26 en mijn lf was 12 dagen.

10. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Heb bruinverlies een dag voor menstruatie..

11. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben jij daar mee bij de huisarts geweest of niet?
    ik twijfel of ik dat ga doen want maakte me daar best wel zorgen over.

12. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    vlierzele
    verlies nog steeds bruine afscheiding, en nu als ik mij afveeg na het plassen, is het helder rood. Dus zal het wel doorbreken..
    Pfff op naar de volgende ronde :(

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi, ik ben daar nog nooit mee naar de ha geweest. Ik denk dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is voor de ongi. Maak me er zelf geen zorgen over.
    Als jij dit wel doet kan je natuurlijk altijd een afspraak maken!

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Balen! Succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina