Komt mijn droom uit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diabolique21, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hey ladies,

Ik heb iets raars gehad aan het begin van deze maand. Ik denk +-2 jaar geleden heb ik een droom gehad van een bepaalde situatie en dat ik in die droom 40 dagen later ontdekte dat ik zwanger was.
    Nu op dag 1 van mijn cyclus deze maand, zit ik plots in een bepaalde sitatie en herinnerde me plots mijn droom. Het was perfect dezelfde situatie dat er zich in men droom heeft voorgedaan. Voordien had ik me nooit maar dan echt nooit iets herinnerd van die droom... Hmmzzz ik moet zeggen laatste maanden heb ik onwijs veel "bijwerkingen" gehad door de hormonen die blijkbaar op hol sloegen na men ei, maar telkens bleek het negatief te zijn.
    Nu deze maand heb ik bijna geen last van niets... enkel dat men borsten een beetje pijn doen als ik erop druk en meer witverlies dan anders (heb ik anders bijna niks last van).
    Mocht men droom uitkomen dan ga ik het van de daken schreeuwen...
    Maar ja ik moest gewoon even men verhaal kwijt...

Succes meiden met proberen ;)

2. Het zou natuurlijk geweldig zijn als dat zo is! Ik hoop met je mee!

3. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Ik hoop het voor je!

suc6

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ik hoop echt dat t zo is voor je.
    En als t zo is wil ik je wel horen gillen he ;):D

Succes

5. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Men tieten doen pijn sinds gisterochtend en gisteravond zei men ventje dat ze wel opgezwollen leken... Kan natuurlijk gewoon van de duiveltjes zijn, maar ja a girl can dream... :D

6. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik hoop dat je droom uitkomt ;) wanneer ga je testen? ................spannend zeg

7. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ga gewoon braafjes testen rond de 30ste mocht ik nog niet ongesteld zijn. Ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen: het is niet raak. het is niet raak... zodat ik niet té teleurgesteld ben als het weer eens niet raak is...

8. me83

me83 Niet meer actief

spannend hoor! zou leuk zijn als je droom uitkomt!:D

Deel Deze Pagina