innesteling of toch menstruatie opkomst??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby sweet, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Mijn laatste menstruatie was 24 maart en ik heb vanaf de eisprong eigenlijk al menstruatie krampen, vlagen van misselijkheid, pijnlijke borsten en sinds afgelopen weekend dikke blauwe aders op borst...Kan volgende week maandag pas testen denk ik? Mits ik dan niet ongesteld ben geworden. Ik heb die ongi klachten normaal gesproken zo'n 2 dagen voordat ik het moet worden. Niet al 7 dagen voor die tijd....Het enige wat we kunnen doen is afwachten he? Maar speculeren blijven we toch...;)

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @babysweet GEFELICITEERD !!!!!:D:D
    dat is nog eens leuk nieuws en hoe reageerde je man / vriend ?
    en hoeveel weken denk je te zijn ?

3. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @zonnebloem
    wij lopen klein beetje gelijk want ik ben 31 maart ongi geworden en dat duurde maar 4 dagen niet lang .maar ook ik heb zeer pinjelijke borsten en ben steeds misselijk heb vandaag zelfs overgegeven en ben veel moe en heb onwij sveel krampen in mijn buik of ik elk moment ongi kan worden van het weeken had ik roze bloed en dag erna was het weg !!
    ik heb ook blauwe aders op me borst lopen nu je het zegt ben ook bij mezelf gaan kijken haha dat had ik ook eerst niet
    mensen in me omgeving vragen aan me of ik niks te vertellen omdat mijn borsten gegroeid zijn grrrr
    ik vind het wel spannend worden ik kan pas volgende week 1e test doen en anders doe ik dag voor mijn ongi een test durf bijna niet van de spanning !!

4. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babysweet super gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik een zelfde situatie als jou heb;) heb sinds vandaag telkens wat lichtbruin / lichtroze verlies maar moet donderdag pas ongesteld worden.. Heb geen menstruatie klachten maar wel bang dat me menstruatie komt.. Hoop na jou verhaal dat het een goed teken is!

5. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @dido
    ik had gisteravond ook bruinebloed en van het weekend had ik roze bloed ben ook steeds misselijk en heb in mijn urine witte vlokken liggen echt apart en steken in mijn buik en borsten zijn echt pijnelijk dat ik niet eens op mijn zij kan slapen vannacht echt pijn aan me borsten gehad !!!moet pas 30 april ongi worden

6. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    @babysweet gefeliciteerd!!! Super goed nieuws!! :)

@bibinijmegen Idd, lopen een beetje gelijk! Spannend he? Pfff...Ik heb nog steeds een trekkend gevoel in mijn onderbuik en met vlagen misselijk, vooral als ik wat gegeten heb. Een vriendin van me zei dat ze op een foto van me het kon zien aan mij, een bepaalde gloed over me...Ik durf er nog niet op te hopen. Ik ga zo nog wel ff stad in en een extra test halen. Dan ga ik dit weekend (zondag denk ik) alvast een test doen. Mocht ie negatief zijn dan doe ik een paar dagen later nog 1 tenzij ik toch ongesteld ben geworden dan.
    Vind dat gewacht echt irritant...Hopelijk is het raak voor ons! :)

7. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @zonnebloem

Wel spannend inderdaad ,ikheb bepaalde dingen die ik totaal anders erg lekker vind nu dus niet ,mijn vriend zei gister dat ie vond dat ik grote borsten gekregen had pfff zit ik echt niet op te wachten maar dat hoort bij de zwangerschap helaas haha als het zo ver zou zijn he !ik ga denk ik ook zondag test doen ik ga vrijdag ff de stad in !!! ik was afgelopen 2 dagen erg ziek misselijk en overgeven maar nu ben ik met vlagen misselijk mijn borsten trekken ook aan de zij kant net als bij jouw en lopen blauwe aders overheen wat ik normaal ook niet heb ..

hoeveelste ronde is dit van jouw ?

ik hoop dat het echt raak is voor ons net als bij babysweet dan lopen we allemaal beetje gelijk he :)

8. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Gefelciteerd Baby sweet.

9. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Dit klinkt echt heel erg als zwanger!! Je schreef ergens dat je vorige menstruatie maar 4 dagen was... is dat normaal gesproken ook zo of zou het kunnen zijn dat je al een maand zwanger bent maar dit niet hebt opgevat als zwanger omdat je bloed hebt gehad. Je hebt al van die duidelijke klachten terwijl je NOD nog bijna 2 weken duurt (en dus je ei pas net is geweest).

10. baby sweet

28 okt 2008
    46
    0
    0
    student
    denhaag
    @bibinijmegen
    Dank je en ja me man die is hartstike blij natuurlijk
    maar probeert toch wel voor zichtig te zijn Want het is nu
    heel erg pril
    het moet nog bezinken dat het echt zo is
    maar we proberen samen er van te genieten

ik duim voor jullie allemaal meiden

11. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik snap het dat jullie blij zijn nu dus even afwachten allemaal en afspraak maken bijde VK en HA spannnd hoor
    ik hoop zelf ook snel op rose wolk te zijn net als jij

12. born2bfree

3 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ baby sweet: van harte! :) kan me voorstellen dat je er nog een beetje voorzichtig mee bent, tis nog heel pril natuurlijk.
    heel veel succes, en geniet ervan! hopelijk blijft alles goed gaan! :)

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik denk dat ik gister innesteling gevoeld heb was echt pijnelijk kramp in mijn buik en liezen iemand ervaring mee ?

14. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    @bibi Ik heb het ook gevoeld (denk ik) een soort van venijnige krampen, leek een beetje op menstruatiekrampen, anders dan ei-pijn en te vroeg voor mensruatiepijn. Dat heb ik nooit zo vroeg voor mijn menstruatie.
    Bij mij was het ook echt een dag of 4/5 na eisprong.
    Bij jou ook?
    Kan me amper inhouden om niet te gaan testen.
    Dit is trouwens ronde 1 voor ons. Ik ben al jaren niet meer aan de pil en van onze dochter was ik in ronde 1 meteen zwanger.
    Voel me eigenlijk nu weer net als toen ik van haar zwanger raakte, ook dezelfde rare misselijkheid.
    Maar goed, dat betekent niet dat het nu meteen weer raak is.

15. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Zonnebloem
    Ja de een zeg wel ander niet van de week had ik ook licht bloed verlies was maar even daarna was het weg ,ik hoef pas met Qday ongi te worden dat lijkt me te vroeg om nu al hele tijd steken in je buik lies te voelen lijkt mijn maar mijn borsten doen ook pijn en ben misselijk.Bij mij is het precies 5 a 6 dagen naar het ei gebeurt maar ik denk dat mijn ei er ook eerder was dan anders voor ons ook 1este ronde voor mijn weer lang geleden 11 jaar bij mijn zoon kwam ik er pas achter naar 8 weken ik durf niet eerder test te doen !!wanneer ga jij de test doen ,je kan nu nog geen test doen ivm met te weinig HCG in je urine .

16. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ik heb getest!!! Mijn god...Wat wat ik nerveus net! Ik was al heel vroeg wakker en had menstruatiepijn..Ik dacht echt dat ik ongi ging worden! Gister ook al een tijdje die pijn en daarna weer weg.
    Toen ik wakker werd zei ik tegen mijn man; kom we gaan testen. Het is te vroeg om testen. Maar de test geeft heeeeeeel vaag als je goed kijkt een streepje aan (Kruidvat test). Maar net te vaag om echt zwanger te zijn! Pffff nu moet ik echt wel even wachten. Mijn man zegt dat ik zwanger ben maar te vroeg getest hebben. Ik heb ooit in het verleden wel eens een test gedaan en dan zag je echt duidelijk negatief, nu zie je er wel een kruisje in maar wel te onduidelijk. Dus durf nog niet blij te zijn maar ergens ben ik het wel al! Haha! Dinsdag pas weer testen dus!

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Zonnenbloem
    Wanneer is je ongi datum ?
    Gefeliciteerd meid ,ik zou over maandag nog een keer testen
    als je het echt zeker wil weten ..ik moet Dinsdag testen owww ik vin het zo spannend ben zo zenuwachtig er voor grrrrr!!!!p.s heb je toegevoegd als vriend geaccepteerd !!! hoe voel jezelf verder heb je ook ssymtomen al ? liefs Bibi en fijn weekend !!!

18. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @hier
    Het verschrikkelijk mijn borsten zij echt gespannen en pijnelijk vanmorgen kwam mijn stiefdochter op bed en kwam met der arm perongeluk langs me borst en tepel door het stoeien en ik verging van de pijn dat me vriend vroeg wat er was ik zeg me borsten doen zo pijn vorige zwangerschap had ik dit ook ,ook al is dit 10 jaar geleden haha

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb vandaag getest en een dikke streep en 1 vage streep 30ste is mij ongi dag dus ik wacht nog even af

Deel Deze Pagina