Jullie ook zo hormonaal tussen eisprong - NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jules, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Pfff......volgens mijn man moest ik maar een zwangerschapstest doen omdat ik zo'n last heb van mijn hormonen. Hij begrijpt niet helemaal hoe een cylcus nou werkt ;).

Ik weet niet wat het is en eigenlijk is dit pas de eerste ronde waarbij ik zo enorm last heb van mij hormonen. Zou het liefst gewoon lekker in bed willen blijven liggen met het dekbed over mijn hoofd getrokken. 'Helaas' loopt hier nog een lief dametje rond die aandacht nodig heeft.

Herkenbaar voor iemand?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ohh zooo herkenbaar! Hier ook tijdens de periode tussen mijn ei en nod enorm last van hormonen. Emotioneel, enorme moodswings. Pff.. Gelukkig kan mijn mannetje dat goed negeren. Maar word er zelf ook wel eens gek van hoor. Zeg nou zelf; tranen in je ogen bij de reclame van een fotocamera waarin je een kleintje iets hoort uitkramen :)

3. Romy88

Romy88 Lid

4 aug 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik herken het heel erg, vooral afgelopen cyclus. Het leek wel of ik ziek was zo zielig voelde ik me hahaha :D

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb het ook heel erg en praat ook super veel over alles wat met zwanger worden te maken heeft met mijn man deze ronde;), maar idd de helft van de tijd snapt hij niet waar ik het over heb. Hij probeert het wel en merk ook nou mijn nod nadert hij ook meer gespannen is dan de vorige rondes. En ook echt om alles beginnen te huilen, maar volgens mij begin ik een beetje wanhopig te worden, want zo als deze ronde heb ik het nog niet eerder meegemaakt. *zucht*;):)

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb het het ergste net na me ei... ik zeg dan ook tegen me man dat hij me met een korreltje zout moet nemen:D, als ik wat kort tegen hem ben,zonder dat ik daar bewust van ben. Verder blijf ik veel op de bank zitten/hangen en zet een 'huil'film op,dan ben ik het even kwijt.Vorige week 'My sisters keeper' gezien.. daarna had ik echt geen tranen meer over:p

6. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Wat fijn dat jullie dit herkennen!
    Blijkbaar moet ik vanaf nu rekening houden met gierende hormonen na mijn ei. Fijn (vooral voor mijn man) ;)

Laat me dan alsjeblieft een positieve pest hebben over 2 weken. Dan kunnen we gaan genieten van nog meer hormonen :D

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan;):D:D

8. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    @Babbel81: spannend, jij kan over 9 dagen testen. Ik zelf over 10 dagen! We lopen dus redelijk gelijk op.

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Jules.. me banner loopt eigenlijk 3dagen achter,want ik heb me ei eerder gehad,al op 2aug. Probeer me aan me banner te houden, qua testen,maar weet niet of ik dat vol ga houden;):D

10. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Ooooh, dus jij mag nog eerder testen?! :D
    Erg hè. Ik weet nu al dat ik op mijn nod direct een test pak zodra ik uit mijn bed stap. Als ik uberhaupt tot mijn nod kan wachten.

Gister was ook echt weer een rampzalige dag. Alles ging fout. Vanmorgen reed ik de verkeerde kant op. Moest naar het kinderdagverblijf maar ging per ongeluk richting snelweg. Ben m'n verstand echt ergens na mijn ei verloren :).

11. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Blij te zien dat er nog meer meisjes zijn die hier last van hebben. Ben ik gelukkig niet de enige!!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi hoi,
    ik heb ongelooflijk last van moodswings. zo ben ik lekker vrolijk en zo ben saggie! ik heb dit vorige maand ook gehad en dacht echt dat ik zwanger was. zo anders was ik haha...
    hebben jullie ook last van je borsten na je ei..?
    moet over 11 testen, hou het niet meer ahaha..

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahah ik ben werkelijk een hekssssss,, vlieg van blij naar kwaad en dan weer mild en dan kan hij weer niets goed doen,, dan vlucht hij snel naar zijn werk kamertje en doet het bordje niet storen op zijn deurklink :D:D

vooral als ik ga zeuren over het huis houden dannnnn is hij heel snel weg hahah...

hormoon bom hier zo , BOEMMM

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ahahah, jeetje dat is wel heftig zeg!
    nou afwachten tot je NOD. arme man ahah

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Haha, dat zou wel een kwaaltje kunnen zijn toch? heb een 7.5 mnd zwangere collega en die is af en toe ook rampzalig;):D

Ga denk pas maandag testen in huis halen,dat werkt het beste bij mij,;)dan kan ik op z'n vroegst pas dinsdag testen,want ik wil wel met ochtenurine testen.:p

@ Bolly, ah arme man! het scheelt wel dat je het zelf in gaten heb;):)

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Het is ook gewoon echt niet leuk voor jezelf!!
    En dan ook gewoon 2 weken per maand haha.
    Vandaag zeiden ze zelfs op mijn werk dat ik chagi was, moet je ongesteld worden ofzo??!!! Hihi ze moesten eens weten.

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahaha

nou hou mij netjes in en ben ik echt goed sagie dan ga ik even lekker winkelen heeft hij van mij geen last :D:D

hahahh

18. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    'Leuk' dat er zo veel reacties komen! Ben ik gelukkig niet in mijn eentje met al die hormonen.
    Gister kreeg ik wéér de opmerking dat ik toch echt maar een test moet doen. Heb toch maar weer een poging gedaan om uit te leggen dat het nu nog niet kan.

@babbel: van mijn vorige zwangerschap (of toen we zwanger probeerden te worden) kan ik me niet herinneren dat ik zo hormonaal was na mijn eisprong. Wél toen ik eenmaal zwanger was :D.
    Knap dat je het testen zo lang mogelijk probeert uit te stellen. Ik ben erg benieuwd.

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Och dames hier hetzelfde! Vriendlief en ik hebben echt al 4/5 dagen ruzie! En ik weet gewoon dat het aan mij ligt want ik kat hem echt af zonder een echte reden,,Maar ik kan er op 1 of andere manier niet mee stoppen want ik voel me zooooooo chagereinig!!!! Niet te zuinig deze maand!

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hoop ook dat ik het vol kan houden;), we gaan gewoon met z'n alleen voor ROZE, dan hoeven we ons niet meer in te houden( hebben we tenminste een goed excuus)

Deel Deze Pagina