Hoi! Ik heb di of woensdag mijn ei gehad vermoed ik, 18 of 19 april... nu ging gisteren mijn temp omlaag en had ik een paar uur rood bloedverlies. Dus ik dacht oke ongesteld... maar vandaag geen menstruatie en temp ging weer 0,3 graden omhoog vanmorgen. Zou dit dan toch innesteling geweest kunnen zijn ?
Als het een innestelling was zal je morgen positief kunnen testen. Zo niet dan is het waarschijnlijk (het begin van) je menstruatie.
Heb je niks aan want hij is niet volledig en heel onrustige nachten gehad dus vrees dat hij totaal onbetrouwbaar is. Normaal zit mijn temp rond de 36,3 basaal. Na eisprong 36,8. Rond de korte bloeding was hij 36,2 maar ging daarna meteen omhoog en nu zit hij op 36,6. Dus geen idee...
100 procent zeker, temp ging ook mooi omhoog daarna en ik voel altijd precies. Ovulatie test was positief.
De rest vd dag blijft hij hoog voor mijn doen. 37 a 37,4. Dat wil niks zeggen, dat weet ik. Maar raar vind ik het wel haha
Ja dat is wel bijzonder dan inderdaad.. Welke zw testen gebruik je? Ik heb nog nooit meegemaakt een eisprong te hebben gehad en dan niet ongesteld en geen positieve test. Misschien dat je wel zwanger bent en hcg nog erg laag is en de test het misschien nog niet kon meten.
Woensdag was negatief maar wellicht nog wat vroeg als het echt een late innestelingsbloeding is geweest maandag. Ik had toen een kv2 en early van kruidvat. Gisteren middag bijna flauw gevallen en sinds gisteren avond misselijk en pijn aan mijn borsten. Ik heb niet getest vandaag... Wanneer zou er genoeg hcg zijn ? Per persoon verschillend lijkt me of niet