hoi meiden sins een tijdje zijn mijn man en ik het weer aanhet proberen voor ons eerste kindje maar nu denk ik dat ik gek wort of nou ja me zelf maak ik heb al 2 dagen last van het temperatuur dan is het warm dan koud loop soms gewoon met me jas open hahahahaha mijn boobs doen pijn vergelijk baar met groei pijn en een lichte zeurende pijn in buik en in de ochtend misselijk en vandaag ben ik wat bruin bloed verloren en natuurlijk in eens veel plassen ik durf niets te denken misschien heb ik die dingen alleen maar tussen mijn oren hahahahaha nou ja behalve dat bloed dan en het plassen wat denken jullie liefs Monique
nee dat nog niet daar moet ik nog minstens een week op wachten dus testen heeft dan ook nog geen zin denk ik groetjes moniue
Hey Ik was deze morgen ook misselijk.. en moet ook nog zeker een week wachten om te testen... Vrees ook dat het wat tussen mijn oren zit Succes in alle geval !
Lotteke82 Geplaatst: Do Dec 18, 2008 8:53 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hey Ik was deze morgen ook misselijk.. en moet ook nog zeker een week wachten om te testen... Vrees ook dat het wat tussen mijn oren zit Succes in alle geval ! -------------------------------------------------------------------------------- bedankt wel fijn om te weten dat ik niet alleen ben met dat idee wat zijn jou kwalen groetjes monique
hey wel, ik heb veel last van buikpijn.. onderaan mijn buik, precies of hij hard is.. (moeilijk dat gevoel te omschrijven.. misschien beetje zoals ongesteldheidspijn, maar dat kan niet) Mijn borsten doen enkel pijn als ik er op duw, misschien duw ik er te hard op.. om toch maar iets te voelen. haha ! En deze morgen was ik dus misselijk... miserabel voelde ik me.. Is tegen de middag gebeterd, maar moet wel de hele tijd boeren (sorry !). Vreselijk ambetant is het.. Khad ook de indruk dat ik vandaag meer naar het toilet moest dan anders, maar dat kan ik me ook ingebeeld hebben. Net als de andere symptomen denk ik dan.. Ik wou dat we morgen al een week verder waren
hahaha ik ken je verhaal je zit echt gelijk aan mij zo wat dat boeren heb ik ook alleen lijkt het meer op lucht hikjes ik had vandaag tijdens het werk het idee dat ik een trekkend gevoel had in me buik banden geloof ik maar dat had ik net gelezen dus weet niet of dat wel echt is het bloed was niet veel echt een druppel een week kan zoooo lang duren
Vreselijk lang... hehe maar we overleven dat wel zeker Hopelijk hebben we goed nieuws onder de kerstboom. Kzou het inderdaad ook kunnen omschrijven als bandenpijn.. alhoewel ik niet weet hoe het voelt. Maar het is trekkerig
nou bij mij is het als f ik een band om heb van zij tot zij voelt heel gek gevoelig ook ongi gevoel heb ik er bij ( kan niet) trekt overleven hahaha jaaaa dat geloof ik wel maar een kerst boom cadeau is wel mooi zeker het idee dat het dan pas met september ongeveer pas uit gepakt word hahahahaah laat cadeau
Ja, herken het gevoel. heb ik ook... thuis zet ik zelfs mijn knop van mijn jeans open.. Voelt beter aan.. geen druk meer op mijn buik...
Tis waar... eigenlijk mag je er niet teveel mee bzig zijn... easier said than done... Nu vooral ook hopen dat de temp hoog blijft.. dat zou ook al positief kunnen zijn. En hopen dat ik morgen weer wat misselijk ben (liefst niet te erg hehe)
Ja, ben ik beginnen opmeten op aanraden van andere wil-zwanger-zijn-collega's. bij mijn berichtjes staat een link, als je daarop klikt, zie je mijn temperaturen. Kmoet zeggen dat ik wel voor het idee gewonnen ben, want het is best wel duidelijk op die manier. Kheb me laten vertellen dat een temp. daling wijst op eisprong en als je temp 3 dagen hoog is, heb je zeker een eisprong gehad. Dan ist de bedoeling dat de temperatuur hoogt blijft natuurlijk... Ik slaap bijna niet meer van de spanning om smorgens mijn temperatuur te weten...
oooh oke dat is te doen maar idd dan maak jeje zelf alleen maar gek ik denk niet dat ik dat moet doen heb je al besloten welke dag je testen gaat
neen, nog niet... durf daar nog niet teveel aan denken... mezelf kennende zal dat waarschijnlijk op een spontaan (en veel te vroeg) moment gebeuren... Kerstdag misschien ? jij ? Ik ga maar eens onder de wol gan kruipen ondertussen. Hou me zeker op de hoogte hé ! groetjes en ik duim voor je !