Hallo meiden, Ik ben het spoor even bijster! Ik ben ervan uitgegaan dat ik normaal een cyclus heb van 28 dagen. De 1e was ook zo na het stoppen met mijn hormonen. Nu is het echter zo dat ik op dag 15-16-17 en 18 erge pijn in mijn buik heb gehad en ik ervan uitgegaan ben dat het een eisprong was. Wat zou het anders moeten zijn! Nu is het echter zo dat ik gisterenavond, (dag26) ineens wat bruinig "bloedverlies" had. Niet veel, maar was wel wat teleurgesteld. Last heb ik er helemaal niet van. Geen buikpijn of iets dergelijks. Terwijl ik normaal echt 3 dagen op bed vertoef met pijn in mijn buik. Ik ben bekend met endometriose en dat geeft dus veel pijn met name bij de menstruatie en eisprong kan ook gevoelig zijn. Daarom dacht ik dat ik een eisprong had. Vanmorgen op het toilet geen verlies in mijn inlegkruisje, maar minimaal bij het afvegen. Wat denken jullie? Nog even afwachten? Of zullen mijn kansen verkeken zijn? Liefs
misschien is het inderdaad een innestelingsbloeding? Ik duim voor je. Laat het even weten. Liefs Lolly