Vanaf wanneer kan je een zwangerschapstest doen eigenlijk? Kan dit ook vóórdat je ongi bent? Ik moet a.s. dinsdag ongi worden, maar ik ben zo benieuwd of het deze maand is gelukt en zou dus (als dat kan) misschien de test al willen doen.
Ik heb bij me laatste zwangerschap 2 dagen voor nod getest. Het was de digitale test van CB. Er stond binnen 1 mintuen: ZWANGER!!! Helaas is ook deze zwangerschap mis gegaan. Maar ik kon dus wel voor me nod testen Ik zie dat je nog 4 dagen moet wachten, dan zou ik het nu nog maar niet doen.Ik weet nl niet of dat echt te vroeg zou zijn. Heel veel succes!!! Liefs, mussie
Met de testen van deze website kun je al testen vanaf 4 dagen voor je NOD. Echter het nadeel aan te vroeg testen is dat je misschien positief test en dan alsnog gewoon je regels krijgt op de dag dat ze hadden moeten komen, omdat er vaker dan je denkt iets mis gaat met de innestelling...En als je dan niet van te voren had getest had je het nooit geweten... Succes met testen!
ik zou "gewoon "wachten tot de NOD of tot dat je overtijd bent. Dan weet je zeker dat de test het goede resultaat aangeeft.... Veel suc6 met wachten ..... ?
je kan natuurlijk altijd voor je nod testen, ze zeggen dat je positief kunt testen vanaf 8 dgn na bevruchting maar ja je weet natuurlijk nooit zeker of het goed gaat, en je niet alsnog "gewoon"ongeteld wordt.. net wat ninetje zegt testen kan altijd maar, houd simpelweg rekening mee dat er tig vrouwen zijn van wie het eitje wel bevrucht wordt maar niet verder gaat in een zwangerschap,en veel van die vrouwen die wel getest hebben (postief) belanden uiteindelijk in het zwaar beladen mk forum terwijl dat niet nodig zou zijn geweest als je er in ieder geval rekening mee houd dat als je al positief test je gewoon toch echt nog een week na je nod moet afwachten of je dan nog positief test.... succes
Oke, dank jullie wel voor jullie berichtjes!!! Ik probeer het nog eventjes uit te stellen en mijn NOD af te wachten. Als ik het niet vol kan houden en toch een test doe dan zal ik in mijn achterhoofd houden dat het nog steeds 'mis' kan gaan! Groetjes en fijn weekend alvast allemaal!! (ik wordt nu tijdens het typen van dit berichtje net gebeld door mijn zus. Ze is bevallen van haar eerste kindje, een dochtertje, Lisa Denise! ) Nou mijn weekend kan niet meer stuk nu!!!
Ach, van harte gefeliciteerd TANTE!!! Ga maar lekker van je nichtje genieten.Mijn broer heeft ook een dochtertje van 5 maanden en ik moet zeggen, ik ben wel heeeeeeeel erg gek met haar Fijn weekend!!! Liefs, mussie
Ga ik zeker doen! Moet alleen nog even wachten want ik woon in Friesland en mijn zus in Noord-Holland, dus kan Lisa helaas pas morgen zien!
Had me trouwens vergist in mijn NOD zag ik net... je moet de éérste dag van je láátste menstruatie pakken he? Bij mij was dat 27 augustus (heb nog een berichtje geplaatst hier op het forum dus klopt precies), dus morgen is dan mijn NOD toch? Ik vind het maar ingewikkeld hoor, dat zwanger worden! PFFF
Ja, morgen kun je testen Je had dan vandaag ook kunnen testen hoor Anders doe je het nu toch??? Ik ga voor je duimen, heel veel succes!!! Liefs, mussie
Haha nou bezoekuur is nu afgelopen maar bedankt voor je aanbod Heb er zo'n zin in he om morgen die kleine te bewonderen. Een ding is zeker: ik zal lekker slapen vanacht. Wat een heerlijk gevoel dat zo'n kleintje gezond en wel op de wereld is gekomen he! En vwb het testen, kan ik evt morgenvroeg gaan doen! Heb hier gehoord dat het 't beste met ochtendurine kan omdat dat het meest geconcentreerd is oid!
Ja, ochtendurine is het beste idd. Ik hoop dat vandaag helemaal jou/jullie dag gaat worden. Met een positieve test naar je kleine nichtje, dat zou helemaal geweldig zijn. Meis, ik ga heel hard voor je duimen. Laat je het wel even weten???Succes Liefs, mussie