Sinds kinderwens raar ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sooohappy, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sooohappy

sooohappy Lid

14 mrt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een miskraam (1 jaar geleden) zijn wij sinds een paar maanden weer druk aan het klussen.

Alleen valt mij op dat ik anders ongesteld word. Cyclus komt gewoon op tijd, maar een paar dagen voordat ik ongi word verlies ik helderrood bloed wat vervolgens ook weer stopt. Vervolgens word ik na een paar dagen echt ongi waarbij ik veel pijn heb en ook veel bloed verlies (duurt 1 a 2 dagen) met veel donkerbruine en zwarte klonten.

Nu zegt mijn gyn dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar dat doe ik stiekem wel een beetje. Bang dat iedere keer de innesteling niet lukt.. Tenminste dat denk ik.

Wat denken jullie?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    heb er geen ervaring mee maar als de gyn zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken zou ik dat ook niet doen,ze weten wel waar ze over hebben als goed is.innesteling is toch niet een paar dagen voor je ongi??
    sterkte ermee

3. Hoi meid,

Ik heb in augustus een bbz gehad. En daarna is mijn cyclus ook compleet veranderd hij werd sowieso 5 dagen korter. En een in de week voor ik ongesteld werd had ik hevige buikkrampen vreselijk pij. In mijn borsten. Ook had ik tussentijds bruin verlies. Ik was er van overtuigd dat er iets mis was. Maar de gyn zei dat dit heeeel vaak voor komt vooral als je zo graag zwanger wil worden ga je veel beter op je lichaam letten. Dus ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken, ik neem aan dat de gyn met n inwendige echo alles goed heeft bekeken bij je, zo niet dan kun je vragen of hij dit alsnog wil doen. Niet om iets te vinden maar gewoon om je te bewijzen dat er niets mis is. Mislukte innestelingen kunnen t sowieso niet zijn want de innesteling vind tussen de vier en zeven dagen na je ovulatie plaats. En als er een bevruchting heeft plaats gevonden en t vruchtje bereikt de baarmoeder niet zou het dus eindigen in een bbz en dat kan je niet missen. Dus dat ik ook zeker niet het geval hoor! Ik hoop dat je nu wat gerust gesteld bent xxx

Deel Deze Pagina