Nou, ik ben niet meer ongesteld... Begrijp er niks meer van dus! Waar het nu dus op neer komt: woendagavond ongesteld geworden. Flinke buikpijn en veel bloedveries. Donderdag buikpijn zo goed als weg, wel "gewoon" ongesteld. Vrijdag Weinig maar toch aanwezig bloedverlies. Vandaag, zaterdag alles weg! Normaal ben ik dus 5 dagen ongesteld.
Hoi Liefjes, Ik had afgelopen maandag ook een hele rare ongi middag, dacht dus ook dat ik het geworden was maar had s ochtends heel vaag wat krampjes gehad maar anders als anders. het bloedverlies was minimaal bij mij en dinsdag en woensdag nog wat bruin, maar heel weinig, donderdag nog drie druppels bruin op de hele dag zeg maar. had ook het idee hier klopt iets niet net als jij en had toch nog hoop zeg maar. Wat bij mij raar was was dat na die bloeding mijn borsten zeer bleven doen, normaal als ik ongi was geworden was dat weer weg, en ohja ik was ook nog sjagerijnig bij vlagen. Woensdag had ik ook een vroege zw test gedaan en die was helemaal niets, vanmiddag getest en ja hoor, bingo, zwanger! dus als je toch het gevoel hebt hier klopt iets niet hou hoop, het kan misschien nog? liefs
Vanochtend een test gedaan en nog steeds wit! Sinds gisteravond wel weer wat krampjes/buikpijn en gisteravond bij het plassen/afvegen wat bruin/oud bloed. Dat laatste is nu weer weg. Borsten doen nog steeds pijn als ik er op lig (of tegen vriend aanlig). Begrijp niks meer van mijn lichaam!
@Liefjes: Idd een beetje vreemd. Ik zou over een paar daagjes nog eens testen. Heb je k2v5? Als je nog niet genoeg hcg hebt test je natuurlijk ook nog niet posi. Op hoeveel dpo zit je nu? De een makt hcg sneller aan dan de ander. Ik duim nog steeds voor je.
Thanks Moon! Zit nu op 18 dpo... Heb inderdaad met kv5 getest. Heb er nu nog 2 liggen (1 doosje dus). Denk dat ik morgen nog maar een keer ga testen, hoewel ik het aan de ene kant ook zonde vind want denk toch echt dat het niks is dit keer . Maar ik vind het allemaal zo raar, al is dat misschien omdat ik toch nog hoop heb!
Nog maar een update: Alles is hetzelfde gebleven. Nog steeds ongesteldheidskrampjes en af en toe wat bruin slijm bij het afvegen. Borsten doen ook nog af en toe pijn. Maar... ook nog steeds een witte test! Vind het nu vooral moeilijk om te bepalen hoe mijn cyclus er nu uit ziet. Wanneer eisprong etc.
@Liefjes: Idd heel vervelend en lastig. Ikzelf had een vrij onregelmatige cyclus en daarnaast rammelende eierstokken ivm leeftijd, dus ben ik ovulatietesten gaan gebruiken. Ik had de dipsticks van zwanger&kids. Deze zijn goedkoop en makkelijk in het gebruik. Ik weet niet of je deze stap (al) wilt maken, maar het geeft natuurlijk ook inzicht in je cyclus. Dan kun je mss je slijm, buikpijn en/of andere klachten koppelen aan je eisprong en bepalen hoelang je lf is. Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen, want je bent nog nooit op deze manier ongi geweest toch?! Ik heb nog steeds hoop hoor !
Ik blijf ook hoop houden Moon, maar ik weet niet of dat wel verstandig is . Misschien beter realistisch zijn aangezien ik een stuk of 6 testen gedaan heb die negatief zijn. Maar inderdaad nog nooit zo een ongi gehad... Zeker niet de combinatie van zowel te vroeg als zo weinig. Ovulatietesten wil ik liever nog even mee wachten, hoewel het me natuurlijk wel inzicht zou geven. We wachten (rustig) af
Gefeliciteerd knorretje, haak ook even in op jullie topic als dat goed is tenminste. Sinds gisteravond licht ongikramp met beetje, heel minimaal bruinverlies. Wat ik anders nooit heb voor mijn NOD. Nu ik jouw verhaal lees knorretje moet ik zeggen dat alles dus nog mogelijk is. Hoop er dus maar het beste van, maar wordt er toch ook wel onzeker van! Aangezien het morgen dag 28 van mijn cyclus is. Weet jij al meer liefjes? Misschien is het toch je ongi geweest, aangezien al die testen nega waren. Wil niet raar overkomen maar net als je zelf zegt wel realistisch blijven. Wens je alle succes met het verdere wachten en hoop dat het maar snel raak mag zijn. xxx
Hier nog steeds hetzelfde... Nog steeds af en toe ongi buikpijn, steekjes en pijnlijke borsten. Heb al een paar dagen niet meer getest, misschien morgen nog een keer. En dan is het klaar . Piepoe, dat bruinverlies heb ik ook soms voor nod. Is bij ook in een keer ooit begonnen terwijl ik dat nooit eerder had! Maar ik hoop het voor je, dat dit goed nieuws is!
Nou, het zou nu toch een keer positief moeten zijn toch? Maar nee dus! De test van gisteren staat nu wel een vaag streepje op, maar goed, daar kan je niet van uit gaan... Gisteren met vlagen misselijk. Misschien iets anders "onder de leden".
@Liefjes: Wat vervelend die onduidelijkheid. Je bent niet meer gaan vloeien?? Is het bij die paar dagen en dat beetje gebleven?? Mss, als het wel een innesteling is geweest, maak je langzaam hcg aan. Heb je ook al eens een test ´s avonds geprobeerd?? Kan ook dat je ´s avonds duidelijker test dan ´s ochtends. Heb je een fotootje van die laatste test? Ik ben benieuwd en wil best ff turen .
He Moon, je volgt me nog! Ben inderdaad niet meer gaan vloeien. Uiteindelijk dus 2 dagen goed gevloeid, de dag erna in de ochtend nog wat bruin en dat was het! De menstruatiepijn is nog een paar dagen gebleven en heeft nu plaats gemaakt voor regelmatig flinke steken rond/bij mijn eierstokken. Ook nog steeds witte tepels (dus echt de tepel, niet er om heen), normaal gaat dat weg als ik ongesteld word. Heb jij nog hoop voor me? Het is toch wel erg onwaarschijnlijk nu? Ga morgenavond misschien een testje doen... Heb helaas geen foto gemaakt, zal ik volgende keer doen
@ liefjes vervelend he al die onzekerheid. Ik kan erover meepraten haha. Ben inmiddels paar dagen overtijd ook al 2x test gedaan negatief uiteraad. Net naar de wc geweest en ja hoor beetje doorzichtig slijm met wat bloed. Maar ik voel me niet zoals ik normaal ongi wordt dus heb voor de zekerheid maar een tampon in gedaan. Maar het was eigenlijk al weg naar het afvegen. maar je weet maar nooit vanavond. Het zekere voor het onzekere Ook voel ik me al een tijdje beroerd enz.... zoals zwangerschapsymtonen. Wacht nog rustig af. Ik duim voor je hoop dat je morgen een positieve test hebt. Liefs Leoniek
Mocht die bloeding wel een innesteling zijn geweest, (en gezien dei indroogstreepjes heb je daar wel kans op. Alhoewel kruidvat bij mij ook op mijn ei reageert, dus misschien is het ook LH geweest). Maar mocht het dus toch innesteling zijn geweest, dan zou je max een week of 2 later doorgaans echt wel positief moeten testen. Daar zijn wel uitzonderingen op, bij wie het langer duurt (ikzelf o.a.), maar dat komt niet zo vaak voor. Maar ik had bij Thirza 12 dpo ineens bandenpijn. Dacht dat ik ongesteld ging worden, maar dat kwam niet, maar testen waren ook negatief. Uiteindelijk pas 19 dagen overtijd m'n eerste (zeer lichte!) positieve test.... (33 dpo dus). Het kan dus. Moet er wel even bij vragen: ben je al lang gestopt met de pil? Want na stoppen met de pil komt je cyclus dus weer op gang (duh), en gaat je lijf dus weer normaal functioneren en dit soort klachtjes kunnen daar ook gewoon bij horen, (ik heb het na een miskraam steeds een stuk heftiger met ei voelen, misselijk zijn in LF, pijnlijke borsten, enz enz).
Bedankt voor jullie reacties! @ Leoniek; inderdaad vervelend die onzekerheid! Zie dat je al 7 dagen over tijd bent, dat is ook al veel! Heb vandaag nog niet getest, beetje te laat opgestaan waardoor ik moest haasten @ Rozemarijke: Wat is LH ook alweer? . Zit morgen ongeveer 2 weken na mijn bloeding. Dus het zou inderdaad nu wel een keer zichtbaar moeten zijn op een testje. Ben al ruim 2 jaar (volgens mij) gestopt met de pil, dus dat kan het niet zijn! Sinds ik gestopt ben inderdaad veel meer van dat soort kwaaltjes, maar altijd tussen eisprong en menstruatie. Daarna is het meteen afgelopen! Maar nu dus niet... Ik hou jullie op de hoogte!